Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meinasin jo nimimerkit sotkee keskenään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meinasin jo nimimerkit sotkee keskenään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meinasin jo nimimerkit sotkee keskenään..![]()
Toihan menee suorastaan urpoiluksi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meinasin jo nimimerkit sotkee keskenään..![]()
no se ei liene niin vaarallistamulla menee aina muksujen nimet sekaisin ja sit kun koiria joutuu komentaan niin päätyy siihen perinteiseen : PRKL :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meinasin jo nimimerkit sotkee keskenään..![]()
Toihan menee suorastaan urpoiluksi!![]()
Mä käyn jo vähän hitaalla..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meinasin jo nimimerkit sotkee keskenään..![]()
no se ei liene niin vaarallistamulla menee aina muksujen nimet sekaisin ja sit kun koiria joutuu komentaan niin päätyy siihen perinteiseen : PRKL :ashamed:
Mä oon joskus miestä kutsunu tyttären nimellä.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:tai naises.... luinki profiilis että oot mies???? tajuun nyt noi nikit paremmin mut siinä sun vaimon profiilissa tais olla sun kätes kuva
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:no sehän on varmasti ollut ihan otettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä haluatte että teidät muistetaan:Tosi sööttiä kun piditte nimimerkitkin noina.
Alkuperäinen kirjoittaja who:Moikka vaan Urpo ja hyvää syksyn jatkoa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä haluatte että teidät muistetaan:Tosi sööttiä kun piditte nimimerkitkin noina.
no me ollaan sellaisia söpöläisiä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:Mulla ois teille kysymys
Oletko Urpoileva helmi SARILLI???
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:Mulla ois teille kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja hihi:Mulla ois teille kysymys
mikä silli?