Vaikeita päätöksiä..mirena kierukka pettänyt:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Meillä on 3 lasta ja nuorin heistä nyt 1v juuri täyttänyt. kierukka laitettiin maaliskuussa ja nyt tänään tein testin joka oli positiivinen.Haaleaakin haaleampi haamu tuli testiin.En tiedä mitä ajatella ja mitä tehdä.Jaksanko ja pärjäänkö neljän lapsen kanssa?Mies on mieltä että ei aborttia ja minä mietin abortti vai ei.
En osaa ajatella edes realistisesti nyt mitään ja pää on ihan tyhjä:( apua!!!

Selvitä nyt edes ensin missä se raskaus on. Voi olla kohdunulkoinenkin mikä kierukan käyttäjillä yleinen. Jos on vain haalea haamu, testikin voi valehdella.

Seuraavan jälkeen teetät sitten sterilisaation itselle tai miehelle?

Joo sterilisaatio tässä tulee kyllä!! en luotas kyllä enään tollasiin härveleihin. Toivon että olisi sitten kohdun ulkoihinen ei tarvisi miettiä mitä tekee...epäilen kyllä vahvasti että tuo kierukka ei ole kunnolla paikallakaan.

Juu, itsekin selvittäisin ekkana, onko raskaus varma ja onko sillä jatkumisen edellytyksiä, siinä on hetki aikaa pohtia sitä, haluaako lapsen vai ei. Mulla oli justiinsa sama tilanne ennen joulua, sillä poikkeuksella, että lapsi oli toivottu ja haluttu. Sain keskenmenon jouluna. ( ja tämä ei ole tarkoitettu moralisoimiseksi :))
Toivoimme nelosesta kaveria tälle meidän kolmoselle. Kyllä neljän kanssa pärjää siinä, mitä kolmenkin, uskon ainakin. Mutta itse tiedät teidän tilanteen ja mikä siinä on parasta tehdä. Minä uskon, että elämä kantaa, vaikka en uskovainen olekaan. :) Hetken on raskasta kahden pienen kanssa, mutta se palkitsee kyllä myöhemmin.

Pelkään ehkä eniten henkistä jaksamistani ja synnytystä:( (joo olen näinkin pitkälle miettinyt)
taloudellisesti kyllä pärjättäisiiin vaikkakin autot menisi vaihtoon. Tiedän että on aikaista miettiä mutta kyllähän se pistää mietityttämään tuollainen "pommi"

Meillä tapahtui samankaltainen juttu, mutta ONNEKSI raskaus olikin tuulimuna niin ei tarvinnut miettiä, mitä tekis. Tuulimunan toteamisen jälkeen sovittiin, että odotellaan viikko, jos tulisi itse ulos, mutta täytyi sitten lääkkeellisesti tyhjentää kohtu kuitenkin.

Mulle kävi kesällä noin...Pohdin pääni puhki, järki sanoi että ei vauvaa nyt mutta joku ei mussa vaan antanut keskeyttää raskautta. Yritin, mutta se vaan tuntui liian pahalta. Nyt helmikuussa odotetaan vauvaa syntyväksi ja olen tosi onnellinen päätöksestäni :)

Yhteistyössä