Vaikeiden tapausten pino

Miisamari: Kiitos :flower: Minullakin on hoitoyritelmä meneillään eli toka ivf lahjasoluilla. Omilla soluilla hoitoja tehtiin 2 kesken jäänyttä ja 4 siirtoon päätynyttä. Koskaan ei ole viiva edes häivähtänyt testissä.. Lääkäri yritti tänään tsempata, että limis on hyvin kasvanut ja lahjasoluilla mahdollisuudet ovat hyvät. Meillä alkaa adoptioprosessi tämän tuoresiirron tuloksen jälkeen eli vika hoito on tosiaan menossa. Silti vaikeimmat lapsettomuusprosessin hetket liittyivät sinne alkutaipaleelle neljän vuoden taakse. Nyt on olo kuitenkin ihan ok, vaikka tietysti olo on aina pohjamudissa vähän aikaa negan jälkeen.. Peukuttelen täällä sinulle hyvää huomista ultraa!!
 
Juu,hankala tapaus täälläkin. :wave: Meillä oli myös takana 7v hoitoja, oma pää ei halunnut luovuttaa. Muniksia tuli tosi vähä,nekin sekundaa. Nyt tyttö lahjasoluhoidolla, 10kk :heart:
Jos olisin tiennyt miten onnellinen nyt olen, en olis "tuhlannut" 7 vuotta tahkoamiseen. Mut tilanteet oli ja meni. Etsin syitä vääristä lääkkeistä, omasta kunnostani, jopa lekurien osaamattomuudesta :ashamed:
Nyt multa otettiin "uusi",Suomeen rantautuva verikoe,jolla mitataan munasolureservejä (kakkosta ajatellen). "Normiarvo" olis 1 (-8),mun arvoni oli 0,4. Tottakai tää iski tajuntaan, tuntui aika pahalle,vaikka tiesinkin tätä odottaa. Mut nyt ainakin tiedän,että omia stimulaatiota ei todellakaan kannata ees ajatella,edelleenkään. Muniksia ei tultais saamaan juurikaan. Ikää mulla on "vasta" 33..
Tässä joku (en tiedä miten hyvä..) jenkkisivu aiheesta. Ainakin Kuopion In-tiimi ottaa tätä koetta. AMH Fertility Test, Anti-Mullerian Hormone Tiedoksi vain jos jotakuta kiinnostaa. Tottakai syyt voi olla moninaiset, mulla syy "munattomuuteen" on se,ettei niitä alkuja vaan enää oo, eli vaihdevuodet hiipii..
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa että plussia on tullut tännekin epätoivoisten ketjuun. Myös Tyyne73 on vihdoin onnistunut (lahja-alkioilla).

Meillä ei käynyt onnekkaasti, hoidot on lopetettu viiden epäonnistuneen kierroksen jälkeen. :( Jonotamme nyt sitten lahjasoluja.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Löysin sattumalta tämän pinon ja huomasin, että täällä onkin paljon tuttuja.. Sopiiko liittyä seuraan?

Niille jotka eivät vielä tiedä, lyhyesti taustaa..

Itse täytän parin viikon päästä 36, mies 42v. Miehellä aiemmasta liitosta yksi lapsi. Yritystä takana 4v. Omilla soluilla 2 IUI, 1IVF ja 2 ICSI. Siirtoon ei päästy kertaakaan, soluja tuli paljon, mutta eivät hedelmöittyneet eli laadultaan huonoja. Minulla korkeat FSH-arvot, korkeimmillaan 17. Lahjasoluhoitoihin ilmottauduttiin vuosi sitten ja yksi hoito tehtiin, jossa 2 hedelmöittyi, toinen siirrettiin-nega. Toinen laitettiin pakkaseen, mutta ei selvinnyt sulatuksesta. Eli 4v. aikana on yhteen siirtoon päästy. Ensi viikolla menemme Tartoon uuteen lahjasoluhoitoon. Rahat alkaa hoitojen suhteen olla tiukilla.

Mahtavaa kuitenkin, että tälläkin palstalla on ollut onnistumisia! Ei ihan toivotonta..

Sydänjäälle onnea kovasti punktioon ja toivottavasti pääsette siirtoon! Se on tosi ikävä vastaanottaa puhelu että siirtoon ei päästä, viimeksi pyysin, että soittavat sitten miehelle.. mutta toisaalta ei tarvita kuin se yksi solu onnistumiseen.

Kauniskuun AMH aiheeseen.. multa on otettu sekin ja sen mukaan lääkäri suositteli kolmatta hoitoa kokeilemaan, mutta ei sekään sitten onnistunut..
 

Yhteistyössä