S
_sirja_
Vieras
Entisellä avopuolisollani oli narsistinen luonne. Suhdetta kesti nelisen vuotta ennekuin onnistuin jotenkin lähtemään. En ymmärrä vieläkään mistä voimat lähtemiseen löysin. Nyt kuitenkin parin vuoden terapian jälkeen ja uuden suhteen myötä, olen alkanut päästä taas jaloilleni. Arki sujuu jo ihan mukavasti, mutta yöt ovat ongelmana. Silloin, kun vietämme nykyisen mieheni kanssa yöt yhdessä (asumme omissa asunnoissamma), en saa nukuttua. Alan ahdistumaan, koko vartaloni on pingottunut ja jännittynyt, en pysty rentoutumaan. Nykyisen mieheni hengitys, äännähtelyt nukkuessaan, jopa hänen tuoksunsa tuntuvat samalta kuin entisen mieheni. Monesti yön edetessä nousee myös se hirveä viha, jota tunsin entistä kohtaani jo suhteemme aikana ja on jopa tehnyt mieli herättää nykyinen mieheni ja pyytää häntä lähtemään, näin en ole kuitenkaan tehnyt. Hänen luonaan en enää pysty öitäni viettämään, koska siellä kaikki tuntuu vielä pahemmalla kuin omassa asunnossani. Silloin kun hänen luonaan vielä kävin öitä viettämässä, lähdin usein kesken yön kotiin. Tämä on ihan hirveää. En tiedä mitä tekisin. Olen onnellinen nykyisen mieheni kanssa, hän on kaikkea muuta kuin entiseni. Päivisin en koskaan tunne häntä kohtaa näitä tuntaieta mitä öisin. Päivät sujuvat hyvin, mutta öisin "palaan takaisin" entiseni viereen. Olen miettinyt, että haluaisin muuttaa nykyisen mieheni kanssa yhteen asumaan, mutta eihän siitä näin tule mitään. Miten voin saada yöni sujumaan hänen vierellään?