vaikeat huutiskohteet

Ihan yleisesti vinkkinä kannattaa ilmoittaa ,jos on epävarma postikuluista ja arvioi esim. yläkanttiin, että PALAUTTAA LIIAT takaisin ostajalle. nimittäin konkareillekin sattuu ylilyöntejä, ite arvioin kahdet caprit 5,90 kuluilla meneviksi ja sain kummankin menemään 1,40 kuluilla!! =) Oli iloista kerrottavaa ostajalle,kun hän saikin takaisin yli 4e.. :D
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:24 Pupu T kirjoitti:
Ihan yleisesti vinkkinä kannattaa ilmoittaa ,jos on epävarma postikuluista ja arvioi esim. yläkanttiin, että PALAUTTAA LIIAT takaisin ostajalle. nimittäin konkareillekin sattuu ylilyöntejä, ite arvioin kahdet caprit 5,90 kuluilla meneviksi ja sain kummankin menemään 1,40 kuluilla!! =) Oli iloista kerrottavaa ostajalle,kun hän saikin takaisin yli 4e.. :D
Mä oon yleensä arvioinut alakanttiin ja maininnut ilmoituksessa, että maksan mahdollisesti ylimenevän osan itse :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:39 mirre-80 kirjoitti:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54149482


tämä on pyörinyt kaapissa vaikka kuin kauan.normaali hinta on 16,90 ? eikä ole kuvastossa.joulun alla oli näitä,ja huomasin et nyt äitienpäivänäkin näitä sai taas...
no euron alennus huudossa ei ehkä riitä houkuttelemaan asiakkaita :whistle:
 
vinkiksi kaikille
Ne postikulut tosiaan kannattaa ilmoittaa ainakin suunnilleen, itse en huuda sellaisia tuotteita joista täytyy ruveta erikseen kuluja kyselemään..
Ja niitä hintojakin kannattaa vähän katella mitä laittaa. Jotkut pyytää hirveitä summia, käytetty on aina käytetty, enkä itse ainakaan huuda kohteita jonka saa uutena kaupasta lähes samalla hinnalla ja joudun maksamaan vielä postikulut päälle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:39 mirre-80 kirjoitti:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54149482


tämä on pyörinyt kaapissa vaikka kuin kauan.normaali hinta on 16,90 ? eikä ole kuvastossa.joulun alla oli näitä,ja huomasin et nyt äitienpäivänäkin näitä sai taas...
Eikö ton saa kahdeksi kulhoksi? jos saa niin ottaisin lisää kuvia, tai sitten ainakin niin et siinä on täytettä sisällä, tietää paremmin miltä näyttää
 

Yhteistyössä