vaikeaa...niin vaikeaa

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
On nimen keksiminen poitsulle :headwall: . Joo kyllä mä tiedän ettei tässä kiirettä silleen ole, mutta jotenkin haluais jo varautua jos vauva sit päättääkin tulla ennen aikojaan maailmaan.

Taas käytiin äsken selaamassa ruotsinkielisiä nimiä mut ei vaan osaa päätää :headwall:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko alkukirjaimella väliä, vai oisko tarkoitus alkaa jollakin tietyllä?
Ei oo alkukirjaimella väliä. Mä en vaan yhtään tykkää näistä perinteisistä suomalaisista nimistä, varsinkin kun sukunimi ja suku on ruotsinkielisiä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
:hug: *myötätuntoilee*

Valitkaa kolme ok-nimeä... ja odottakaa et kundi tulee ulos ja kattokaa mikä niistä nimistä sopis parhaiten =)

Ps. ei itelläkään ole vielä nimeä keksittynä....
Voi kiitos :D :hug:

Meillä oli esikoisesta noin, just kolme vaihtoehtoa. Ja niistä sitten lopulta 2 otettiin ekaks ja tokaks nimeks ja yks jäi yli. Nyt vaan jostain syystä mies ei tästä ylijääneestä (Daniel) nimestä enää innostu.

Julius oli molempien mieleen, mut miehen suvussa on jo tuo nimi ja siks arveluttaa miestä...

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko käynyt läpi tuon kirjan Suomalaiset nimet aadasta Yrjöön ( Gummerus 2007 )? Siellä on paljon erikoisempiakin nimiä.
En oo, kiitos vinkistä. Äsken katseltiin netistä jotain linkkiä, mutta on niitä varmasti myös muita.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Jårmacalevi tai Jårma-Calevi :attn:
Eikös se muka ole jo täysin varma juttu? :saint:
Siltä varalta, että Jåre ei kelpaa, ehdotan nimeä Kasimir/Casimir =)
Voi sua :D :D

Mä tuota Kasimiria napostelin ja musta se sopis myös Sebastianin kanssa hyvin, mutta mies ei ainakaan toistaiseksi lämmennyt siitäkään...

Yhteistyössä