Vaikea raskaus tietää poikavauvaa?Miten on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kaikki raskaudet ollu helppoja. Pientä prenkkaa kaikissa, mut kyllä menee ihan totaalisesti kaikki helppojen piikkiin. Esikoinen on poika, kakkonen tyttö ja kolmas ultran mukaan tyttö.

Näin ainakin meillä.
Eka oli tyttö ja olin koko raskausajan loistokunnossa.
Toisin oli pojan kohdalla..pahoinvointia,suonenvetoa,ilman tukisukkia luultavasti kunnon suonikohjut olisin saanut,selkävaivoja viikosta 15 alkaen,iho huonossa kunnossa...hmm,olikohan siinä kaikki :D
Yhtä rakkaita ovat :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Näin ainakin meillä.
Eka oli tyttö ja olin koko raskausajan loistokunnossa.
Toisin oli pojan kohdalla..pahoinvointia,suonenvetoa,ilman tukisukkia luultavasti kunnon suonikohjut olisin saanut,selkävaivoja viikosta 15 alkaen,iho huonossa kunnossa...hmm,olikohan siinä kaikki :D
Yhtä rakkaita ovat :heart:

mullakin eka raskaus oli helppo. toinen jo helvettiä. Molemmat lapset tyttöjä.

Mulla on vasta yksi lapsi, poika ja raskausaika oli pikkasen vaikea. Synnytys tosin helppo vaikkakin pitkä kestoinen. Puhkesi hepatoosi loppu vaiheessa, kamalat liitoskivut, tulehdusta tulehduksen perään yms..

Mulla tyttöraskaus oli helpompi ja synnytys vaikeampi(pitkä ja kivulias). Pojasta raskaus oli ihan kauhea näin jälkikäteen ajateltuna oksensin jopa veden juomisesta noin rv 22 asti ja uudestaan rv 35 eteenpäin :x nivelkivut oli välillä niin pahana että keppien kanssa piti kulkea jne. synnytys oli helppo. Oisko ollu reilu 5h, josta ponnistus n.3min (kukaan ei muistanu kattoa kelloa :whistle: )

ei pidä paikkaansa. mulla oli helppo ku mikä raskausaika.ei vaivan vaivaa. ja suht nopea synnytys ilman repeämiä.. ja poika tuli. ei se raskausajan vaikeus mitään kerro.

Voihan sitä ennustaa vaikka kuun asennosta, mutta ei näissä mitään perää ole. Ihan yhtä luotettavaa kuin sykkeiden tarkkailu :D

Täällä kaksi poikaa ja helpot raskaudet.

Yhteistyössä