vaikea nuori+lastenkoti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

S

Vieras
Onko kenelläkään ollut niin vaikeaa lasta tai nuorta,että olette joutuneet laittamaan hänet johonkin laitokseen,miten se on tapahtunut ja kuinka nopeasti?Minkälaisesta tilanteesta on ollut kyse?

Oletko fjonga itse ollut lastenkodissa,mitä teit,kauanko perheesi "jaksoi" katsella touhujasi ennen kuin päädyit sinne,jos siis sinusta kyse?Minkä ikäinen olit ja kauanko olit siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Oletko fjonga itse ollut lastenkodissa,mitä teit,kauanko perheesi "jaksoi" katsella touhujasi ennen kuin päädyit sinne,jos siis sinusta kyse?Minkä ikäinen olit ja kauanko olit siellä?

noh, erittelemättä niitä juttuja mitä tein... olin vaikea nuori. ei mutsi kovin kauaa jaksanu, broidia pelasti vastaavista hommista soskun kynsistä 4-5 vuotta ettei se joutunu lastenkotiin, mut tyrkkäs heti :kieh: olin 14v ja olin täysi-ikäisyyteen asti.

Ok,kiitos vastauksista.Apua on haettu ja paljon,voimat ovat loppuneet,en tiedä mitä seuraavaksi enää voin tehdä.Oletko fjonga ollut vihainen tai jotain kun sut heti sinne laitokseen tyrkättiin vai oletko ajatellut ettei äitisi jaksanut,entä auttoiko lastenkodissa oleminen?

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Ok,kiitos vastauksista.Apua on haettu ja paljon,voimat ovat loppuneet,en tiedä mitä seuraavaksi enää voin tehdä.Oletko fjonga ollut vihainen tai jotain kun sut heti sinne laitokseen tyrkättiin vai oletko ajatellut ettei äitisi jaksanut,entä auttoiko lastenkodissa oleminen?

olen ollut vihainen, sen takia kun mutsi aina puhui veljen soskujen kynsistä. mun kans ei edes yrittänyt. lastenkodissa oleminen auttoi, joslin se paikka jossa oli kauiten lähes 3 vuotta ei ollut paras vaihtoehto. henkinen väkivalta kamalaa ja fyysstäkin tekivät nuorille :|

Luin nyt viimeisen viestisi,laitoin eilen koneen kiinni.Missä päin lastenkodissa on ollut tällaista henkistä ja fyysistä väkivaltaa?Tosi kurja juttu,ei sellaista pitäisi kenenkään kokea!

Uusimmat

Yhteistyössä