O
"onneton"
Vieras
Olen parisen vuotta seurustellut miesystäväni kanssa. Meillä molemmilla on lapsi edellisestä suhteesta ja tällähetkellä lapset ovat eri aikaan pois (emme asu yhdessä). Tapaamme yleensä silloin kun lapset eivät ole läsnä,miehen pyynnöstä tämä.Joskus käy "tuuri" ja saankin ylimääräisen lapsivapaan niin että voisimme viettää kahdenkeskeistä aikaa..ja tälläKIN kertaa mies tuntuu tekevän asiat niin vaikeaksi ettei tapaamisestä tule mitään
emme yksinkertaisesti kerkeä tapaamaan koska hänellä onkin juuri silloin jokin tooodella tärkeä asia tekeillä..yleensä sali tai lenkki,kauppareissu tms alkuillasta tai vastaavaa..sitten myöhemmin kuitenkin selviää että kaivelee nenää himassa ja parhaimmassa tapauksessa valittaa minulle yksinäisyyttään
. Siis jokaikinen kerta tekee sen että vänkyröinnillään tekee asiat vaikeaksi ja mulla menee hermo !! Nytkin ilmoitin että ei sitten tavata kun menee niin kovin vaikeaksi taas,sain vastauksen "ei sitten"..siis voi luoja!! Itse ei tee MITÄÄN sen eteen että voitaisiin nähdä..ei myöskään ole halukas lähtemään mihinkään illanviettoon koska kaikki maksaa..mitä tollasen kanssa tekee?pistänkö kiertoon? Mä olen ihan katki koska tää on suhteellisen kuluttavaa