Vaikea mies,mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Olen parisen vuotta seurustellut miesystäväni kanssa. Meillä molemmilla on lapsi edellisestä suhteesta ja tällähetkellä lapset ovat eri aikaan pois (emme asu yhdessä). Tapaamme yleensä silloin kun lapset eivät ole läsnä,miehen pyynnöstä tämä.Joskus käy "tuuri" ja saankin ylimääräisen lapsivapaan niin että voisimme viettää kahdenkeskeistä aikaa..ja tälläKIN kertaa mies tuntuu tekevän asiat niin vaikeaksi ettei tapaamisestä tule mitään :o emme yksinkertaisesti kerkeä tapaamaan koska hänellä onkin juuri silloin jokin tooodella tärkeä asia tekeillä..yleensä sali tai lenkki,kauppareissu tms alkuillasta tai vastaavaa..sitten myöhemmin kuitenkin selviää että kaivelee nenää himassa ja parhaimmassa tapauksessa valittaa minulle yksinäisyyttään :o . Siis jokaikinen kerta tekee sen että vänkyröinnillään tekee asiat vaikeaksi ja mulla menee hermo !! Nytkin ilmoitin että ei sitten tavata kun menee niin kovin vaikeaksi taas,sain vastauksen "ei sitten"..siis voi luoja!! Itse ei tee MITÄÄN sen eteen että voitaisiin nähdä..ei myöskään ole halukas lähtemään mihinkään illanviettoon koska kaikki maksaa..mitä tollasen kanssa tekee?pistänkö kiertoon? Mä olen ihan katki koska tää on suhteellisen kuluttavaa

Mies vaikuttaa siltä että ei ole kasvanut koskaan aikuiseksi. Voin vaan kuvitella millaista tuollaisen kanssa olisi asua yhdessä. Ja se että hän ei halua olla yhdessä lapsien kanssa, ei myöskään vaikuta kovin fiksulta. Ja tuo nuukuus... Pistä vaan kiertoon!

[QUOTE="onneton";28981875]Olen parisen vuotta seurustellut miesystäväni kanssa. Meillä molemmilla on lapsi edellisestä suhteesta ja tällähetkellä lapset ovat eri aikaan pois (emme asu yhdessä). Tapaamme yleensä silloin kun lapset eivät ole läsnä,miehen pyynnöstä tämä.Joskus käy "tuuri" ja saankin ylimääräisen lapsivapaan niin että voisimme viettää kahdenkeskeistä aikaa..ja tälläKIN kertaa mies tuntuu tekevän asiat niin vaikeaksi ettei tapaamisestä tule mitään :o emme yksinkertaisesti kerkeä tapaamaan koska hänellä onkin juuri silloin jokin tooodella tärkeä asia tekeillä..yleensä sali tai lenkki,kauppareissu tms alkuillasta tai vastaavaa..sitten myöhemmin kuitenkin selviää että kaivelee nenää himassa ja parhaimmassa tapauksessa valittaa minulle yksinäisyyttään :o . Siis jokaikinen kerta tekee sen että vänkyröinnillään tekee asiat vaikeaksi ja mulla menee hermo !! Nytkin ilmoitin että ei sitten tavata kun menee niin kovin vaikeaksi taas,sain vastauksen "ei sitten"..siis voi luoja!! Itse ei tee MITÄÄN sen eteen että voitaisiin nähdä..ei myöskään ole halukas lähtemään mihinkään illanviettoon koska kaikki maksaa..mitä tollasen kanssa tekee?pistänkö kiertoon? Mä olen ihan katki koska tää on suhteellisen kuluttavaa[/QUOTE]

Ja sä varmaan itte oot sieltä helpommasta päästä...

Nyt pistät kiertoon ja heti! Mies ei selvästikkään ole sinulle se oikea, ja tiedät sen kyllä itsekin.

Oman suhteeni alkuaikoina saatoin mennä mieheni luokse neljältä aamuyöllä, jos ei muuten keretty nähdä. Miehen toiminta ei kuulosta rakastuneen ihmisen toiminnalta.

• Tykkää
Reactions: Millenia
äsh,tajusin tuon saman kun luin kirjoitukseni. henkisellä tasolla tästä tekee vaikean se että hän kuitenkin
puhuu että haluaa olla mun kanssa,rakastaa jne mutta sitten käyttäytyy näin. Todella ristiriitaista.
Ja aina jos sitten vihellän pelin poikki niinkuin nyt,hän tuntuu kääntävän asian niinpäin etten minä halua tavata.
olen kysynyt että itä hän haluaa ja olen puhunut erosta..jos puhun erosta,heittäytyy hän marttyyriksi muttei ole kuitenkaan valmin
antamaan mulle enempää kuin tämän..näemme jokatoisella viikolla yhtenä päivänä ja silloinkin olemme vain sisällä..
Hän kai salaaa seurustelumme kaikilta häntä ympäröivillä ihmisiltä

[QUOTE="Kimu";28981890]Eikö toi nyt ole melko selvää, ettei se halua seurustella sun kanssa. Jos tarkemmin mietit, tuskin sinäkään sen kanssa.[/QUOTE]

Niin.

Hän on yksinäinen ja kaipaa seuraa, mutta sinä et ole hänelle niin tärkeä, että hän jaksaisi kanssasi tapaamisia järjestää.

ja en olekaan välttämättä ihminen helpoimmasta päästä,enkä "täydellinen" tässäkään asiassa.mutta koitin järjestää yhden ylimääräisen kahdenkeskeisen tapaamisen mutta toinen vänkkää asiat niin solmuun ja tekee asian niin vaikeaksi että se on mahdoton toteuttaa. En näe muutoinkaan järkeä "parisuhteessa" jossa tavataan 2vrk/kk..eikai se ole parisuhde? Tuntuu kuin olisin sinkku mutta parisuhteen "velvollisuuksilla"..eli siis en voi katsella muita,tapailla muita jnejne..

[QUOTE="aloittaja";28981921]äsh,tajusin tuon saman kun luin kirjoitukseni. henkisellä tasolla tästä tekee vaikean se että hän kuitenkin
puhuu että haluaa olla mun kanssa,rakastaa jne mutta sitten käyttäytyy näin. Todella ristiriitaista.
Ja aina jos sitten vihellän pelin poikki niinkuin nyt,hän tuntuu kääntävän asian niinpäin etten minä halua tavata.
olen kysynyt että itä hän haluaa ja olen puhunut erosta..jos puhun erosta,heittäytyy hän marttyyriksi muttei ole kuitenkaan valmin
antamaan mulle enempää kuin tämän..näemme jokatoisella viikolla yhtenä päivänä ja silloinkin olemme vain sisällä..
Hän kai salaaa seurustelumme kaikilta häntä ympäröivillä ihmisiltä[/QUOTE]

Todella vaikealta ihmiseltä vaikuttaa. Ja kaiken lisäksi salaa seurustelunne. Ei kyllä kannata sitoa itseään tuollaiseen tyyppiin.

Höh. No ei kovin hyvältä kuulosta tollaset tapaamismäärät ja ettei kiinnostusta ylimääräisiin tapaamisiin ole. Itse olen etäsuhteessa ja nähdään kuitenkin joka viikonloppu, todella harvoin jää viikonloppu välistä jos menot menee ristiin. Silti joskus arkisin tulee tunne, et mikä parisuhde, kun noi viikonloputkin tuntuu liian vähältä. Itse en pystyisi luottamaan mieheen, jolla ei ole halua ja kiinnostusta nähdä useammin kuin 2 kertaa kuukaudessa.

ja huvittavaa on se että rakkautta ja kiinnostusta löytyy heti kun alan puhumaan erosta..samoin alkaa martyrointi siitä miten hän ei kelpaa jne.
Mitään oma-alotteisuutta hänellä ei ole,jos en ota yhteyttä niin ei hänkään..kaikkeen vetoaa lauseella "kun et sinäkään"
ei tosiaan tee tämän suhteen eteen mitään,tai siis tämän onnistumisen eteen..huoh,täähän kuulostaa ihan hirveeltä nyt kun kirjotan tän ylös :o

Eli jos vielä tapaatte ota ongelma puheeksi.Kysykää mitä suhtteesta haluatte ja miettikää voitteko sen
toisillenne antaa.
Äijäsi saattaa olla idiootti tai sitten vain pelkää tuntea ja siten ei myöskään kykene tunteitaan ja ajatuksiaan
loogisesti käsittelemään.Tai sitten sinä olet se idiootti, ei millään pahalla.
Veikkaisin että jossain vaiheessa tätä kierrätystä alkaisi enemmistölle kierrättäjistä valkenemaan se ikävä
tosiasia että suhteessa on kaksi ihmistä eli kahden ihmisen tarpeet ja toiveet.
Ole siis rohkea ja hoida suhde kuntoon omalta puoleltasi mutta vaadi samaa myös häneltä älä alistu
mihinkään paskaan.
Voittajia ovat ne jotka uskaltavat rakastaa ja uskoa toiseen ihmiseen.Jossain mielessä me jokainen
luomme itse olosuhteet jossa elämme eli jos uskot että kaikki on raadollista paskaa niin se todennäköisesti
myös on.
Jos kaikki on suhteen alussa vaikeaa ettekä sitä pysty muuksi muuttamaan voin luvata ettei asiat 20
vuoden päästä ainakaan paremmin ole.
Äijäsi tai sinä saatatte myös olla näitä nykyajan monoseksuaaleja jotka kykenevät suhteeseen
korkeintaan itsensä kanssa ja huonoon sellaiseenkin.
Toivon kumminkin ettei asia niin ole ja annatte toisillenne elämän mittaisen kyydin ihmismielen
linnunradalla.

[QUOTE="aloittaja";28982004]ja huvittavaa on se että rakkautta ja kiinnostusta löytyy heti kun alan puhumaan erosta..samoin alkaa martyrointi siitä miten hän ei kelpaa jne.
Mitään oma-alotteisuutta hänellä ei ole,jos en ota yhteyttä niin ei hänkään..kaikkeen vetoaa lauseella "kun et sinäkään"
ei tosiaan tee tämän suhteen eteen mitään,tai siis tämän onnistumisen eteen..huoh,täähän kuulostaa ihan hirveeltä nyt kun kirjotan tän ylös :o[/QUOTE]

Saamaton marttyyrimies ei kyllä kuulosta hyvältä. : /

Viimeksi muokattu:
ja tosiaan näiden parin vuoden aikana mua ei ole esitelty vanhemmille,ei ystäville ei kellekään.
Tiedän ettei fb ole kaikille mikään statusjuttu jne mutta hän on merkannut sinne että olemme parisuhteessa MUTTA vain niin että se näkyy vain mulle ja hänelle :o

[QUOTE="aloittaja";28982041]ja tosiaan näiden parin vuoden aikana mua ei ole esitelty vanhemmille,ei ystäville ei kellekään.
Tiedän ettei fb ole kaikille mikään statusjuttu jne mutta hän on merkannut sinne että olemme parisuhteessa MUTTA vain niin että se näkyy vain mulle ja hänelle :o[/QUOTE]

Eiköhän miehellä ole toinen nainen. Ei muuta kuin kiertoon vaan.

Ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Joko mies on täysi sosiopaatti tai muuten luonnevikainen ja voihan olla että seurustelee jo jonkun kanssa, kun haluaa salata suhteenne. Anna olla ja mene kohti uusia seikkailuja.

[QUOTE="aloittaja";28982041]ja tosiaan näiden parin vuoden aikana mua ei ole esitelty vanhemmille,ei ystäville ei kellekään.
Tiedän ettei fb ole kaikille mikään statusjuttu jne mutta hän on merkannut sinne että olemme parisuhteessa MUTTA vain niin että se näkyy vain mulle ja hänelle :o[/QUOTE]

Ei herra jumala... en itse katsoisi tuollaista minuuttia kauempaa. Todella loukkkaavaa käytöstä häneltä. Siis pari vuotta etkä ole nähnyt vanhempia, ja tuo fb-juttu on aivan naurettava. MIksi ihmeessä olet katsonut tuollaista näinkin kauan? Etkö pidä itseäsi enemmän arvoisena?

Tietääkseni noin käyttäytyy vain ihminen, joka ei halua seurustella, muttei uskalla panna poikkikaan. Tai sitten olet hätävara, vain sellaisille hetkille, kun kuka tahansa kelpaa, kun ei missään nimessä halua olla yksin. Olen pahoillani, mutta tältä vaikuttaa.

kiitos silmien avaamisesta,on vaikea hahmottaa kokonaiskuvaa näin läheltä.
Minä olen ollut se joka pitää suhteen koossa ja pikkuhiljaa lopetin sen..sain kuulla etten ollut enää niin aktiivinen..hah,kas kummaa.
Ugh,nokka kohti uutta tulevaa..toivottavasti pääsen hänestä helpolla ja etten itse mene takaisin tähän tuttuun ja turvalliseen

Musta kuulostaa, että mies tosiaan kaipailee silloin tällöin naisen seuraa, läheisyyttä ja seksiä, mutta ei nyt viitsisi seurustella eikä ottaa "hoitoon" mitään parisuhdetta. Kokee sen varmaan vähemmän vetäväksi vaihtoehdoksi, kun on jo yhden kerran eronnut. Vaikea sanoa mitä tuntee sua kohtaan, mutta tulee mieleen jonkinlainen riippuvuus. En minäkään varmaan aikaa käyttäisi tuohon vaan ottaisin selvää missä mennään ja tekisin sitten päätöksen. Voi olla muitakin naisia kierroksessa, jos ei tuon enempää ole tapaamisia.

Yhteistyössä