vaikea laihtua

  • Viestiketjun aloittaja Pullea neito
  • Ensimmäinen viesti
Pullea neito
Olen ihan hukassa, vaikka kuinka yritän laihduttaa niin puolessa vuodessa painoa tippunut vain kaksi kiloa! Bmi on 27. Yritän lähinnä ruokavalion avulla laihduttaa, koirien kanssa liikun kolmesti päivässä.
Kaipaisin kokemuksia ja neuvoja miten saisin näkyviä tuloksia. Kannattaako sali, vaikka ei osaisi tehdä mitään sen kummempaa kuin esim. juosta ja polkea kuntopyörää? Entä onko kukaan kokeillut VHH? Olen kasvissyöjä, ja pasta esim.laittaa mahan kipeäksi.

Nyt tarviis tukea ja potkun persiille, en tajua mistä mun kilot tulee!
 
"vieras"
[QUOTE="huoh";28542746]Pitää kuluttaa ENEMMÄN kuin syö. Sillä kaavalla laihtumattomuus on fysiikan vastaista.[/QUOTE]

Kannattaa katsoa Jutta ja puolen vuoden superdieetit ohjelman eilinen jakso ja varsinkin se kohtaus jossa lääkäri puhuu. Eilisessä jaksossa oli 35-vuotias Piia, joka on sairaanhoitaja.
 
"hiljalleen"
Onko vaikea olla syömättä liikaa? Vai mitä tarkoitat. Itselle tuo syöminen on ongelma, mutta laihdun kyllä helposti, jos jätän herkut välistä. Esim. näin aamulla kaurapuuro lisänä: päärynä/raejuusto/marjoja. Vlipala rahkaa+piltti/hedelmä tai molempia. Ruoka: kasviksia (salaattia ym tai pakasteita) lihaa/kanaa/kalaa, joskus reajuustoa tai keitto ja pari palaa näkki/ruisleipää. Välipala hedelmä/ tai 1 leipä tai joku herkku(max. 200 kcl) Iltapala rahkaa ja hedelmiä/2 leipää/salaattia ja tonnikalaa tai kanaa. Juomana vesi paitsi ruuan kanssa rasvaton maito.
Ainut ongelma vaan, että väliin tulee herkuteltua liikaa ja silloin painonpudotus tyssää.
 
Pullea neito
No syön aika paljon keittoja mutta esim. eilen söin karkkipussin ja 100g suklaata, kuoharia pari lasia. Ehkä se on just se etten osaa herkutella oikein ja alkoholia pitäs varmasti vähentää. Sitten on taas niitä terveellisiä päiviä mut toi herkkujen mässäily..
Katoin tossa vanhaa jaksoa Rakas pullukka, niin siinä mies laihtui 19kg 7 viikossa! Tollasen spurtin mäkin haluaisin, sillon ei ois kesä iha menetetty :)
Onko täällä kukaan nainen onnistunu yhtä nopsaan laihtuu?
Ja noissa ohjelmissa ne aina vetää hiilihydraatit alhaseks ja itelle tulee kyllä tosi väsy jos ei saa leipää ja puuroo ollenkaan, ja peruna on mun herkkua..
 
Pullea neito
Osaiskohan täällä joku tehä just vaikka 7vk suunnitelman, miten syödä, kalorit, hiilihydraatin määrä, liikunta jne. Tai antaa siis jotain suuntaa antavaa ohjausta.
Työni on istumista ja mittani on 158/66kg.
IKINÄ, oikeasti ikinä en ole onnistunut laihtuu ku muutaman kilon ja sit se aina jää. Ja näin paino on noussut 10 vuodessa yli 10kg.
Ei ole kivaa elää näin, että aina on tyytymätön itseensä. En halua olla ikuinen laihduttaja.
 
"akka"
Sokeri,leipä,alkoholi,suklaa,peruna pois ruokavaliosta niin johan alkaa kilot tippumaan.
En ole ikinä kuullut että joku laihtuisi vetämällä pussillisen karkkia,puoli levyä suklaata,kuoharia ja siihen normiruoka päälle.
 
Orlistat - https://euroclinix.net Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä