vaikea aloittaa

vieras
Ei laihdutus tarkoita sitä, että koko ajan pitää olla kurniva nälkä!! Jos syöt noin vähän, ei mikään ihme että sorrtu hamppariaterioihin. Mikä siinä on niin vaikeaa syödä väehmmän ja terveellisemmin? Liikkua enemmän?
 
Tää on muuten ihmeen sitkee kuvitelma, että nälkä laihduttaa. Nälkä johtaa just noihin repsahduksiin.

Pitkäjännitteisyyttä ja itsekuria, niin kyllä se siitä. Jos kiloja on kertynyt pitkältä ajalta, niin eihän ne viikossa lähde :hug:
 
mii
Suosittelen lukemaan Patrik Borgin kirjan Rentoa painonhallintaa. Tosi hyviä ohjeita hitaaseen elämänmuutokseen, toki itsekuria vaatii sekin mutta nälässä ei pidä olla. :)
 
Tsemppiä!
Ei tosiaankaan kannata nälässä olla ja välillä voi sen laihdutuksen laittaa sitten "tauolle" ja jatkaa kun taas siltä tuntuu. Samalla oppii sitten siihen, ettei paino lähde heti nousuun, kun laihdutuksen lopettaa..

Ite oon nyt laihduttanut reilu puoli vuotta. Hitaasti ja varmasti. Nyt on lähtenyt vähän reilu kymmenen kiloa. Oon itsestäni ylpeä, vaikka joku saattaisikin olla sitä mieltä, että "kyllä nyt puolessa vuodessa pitäis enemmän lähteä".

 
k
minä olen laihtunut vajaan vuoden aikana jotain 5kg, sen verran että pääsin normipainon puolelle.
Ja mikä parasta, ei mitään nälkäkidutusta! Ja paino pysynyt 6kk samassa =) Pitäs ottaa taas ittee niskasta vähän kii, ja pudottaa vaikka 2kg. Näkyy pysyvän aina siinä mihin olin ajatellut ;)
 
mii
Suosittelen lukemaan Patrik Borgin kirjan Rentoa painonhallintaa. Tosi hyviä ohjeita hitaaseen elämänmuutokseen, toki itsekuria vaatii sekin mutta nälässä ei pidä olla. :)
 

Yhteistyössä