Vaihtoehtoja riisin heitolle häissä?

  • Viestiketjun aloittaja syksyn morsian
  • Ensimmäinen viesti
syksyn morsian
Joskus jostain nettisivulta oon lukenu et joku myy vaihtoehtosia heitettäviä riisin sijaan. Ne oli jonkinlaisesta paperista (?) tehtyjä erilaisia kuvioita. Olikohan niitä sydämiä, perhosia jne. En vaan yhtään muista mistä oon lukenu ja mitä nää oli nimeltään. Keksiikö kukaan mitä tarkotan? Naimisiin.info sivulta oon yrittäny niitä ettiä, mut en löydä. Osaiskohan joku auttaa huonosta selityksestä huolimatta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:17 emppuliinit kirjoitti:
olen ollut häissä joissa heitettiin riisin sijasta kauraa, mut en muista et mikä se juttu siinä oli. Oli kai pohjalainen tapa jos en väärin muista. =)
Meidän tuttavat heittivät kauraa siksi kun olivat hevosihmisiä.
Ei ole pohjalainen tapa. :)
 
R-juna
Löytyi tuolta http://www.naimakaupat.com/haaputiikki/konfetti.php

Riisiä ei vissiin sen takia suositella, koska ne turpoavat lintujen mahassa ikävästi?

Saippuakuplat olisi upeita, niitä vartenhan on myynnissä leluliikkeissä ihan patterikäyttöisiä puhaltimia.
 
RubiiniSukka
Saippuakuplista vain sen verran, että jos itse tekee saippuakuplavettä, kannattaa olla tarkkana mistä tekee. Jotkin saippuakuplat sotkevat hääpuvun ja vieraiden vaaleat asut. Minusta naimisiin.infossa on tietoa enemmän mistä sitä saippuakuplavettä kannattaa tehdä ja mitä kannattaa välttää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:51 R-juna kirjoitti:
Löytyi tuolta http://www.naimakaupat.com/haaputiikki/konfetti.php

Riisiä ei vissiin sen takia suositella, koska ne turpoavat lintujen mahassa ikävästi?

Saippuakuplat olisi upeita, niitä vartenhan on myynnissä leluliikkeissä ihan patterikäyttöisiä puhaltimia.
Kiitos linkistä! Oot ihana! Nyt vaan miettimään olisko kyseessä sit noi konfetit vai saippuakuplat...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:53 RubiiniSukka kirjoitti:
Saippuakuplista vain sen verran, että jos itse tekee saippuakuplavettä, kannattaa olla tarkkana mistä tekee. Jotkin saippuakuplat sotkevat hääpuvun ja vieraiden vaaleat asut. Minusta naimisiin.infossa on tietoa enemmän mistä sitä saippuakuplavettä kannattaa tehdä ja mitä kannattaa välttää.
Olisko sulla laittaa linkkiä tonne sivulle missä on tarkempaa tietoo? Mä en löydä tuolta sivustolta. satutko tietämään miten käyttäytyy noi kaupan valmiit seokset pukujen kanssa?
 
Doomed
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:51 R-juna kirjoitti:
Löytyi tuolta http://www.naimakaupat.com/haaputiikki/konfetti.php

Riisiä ei vissiin sen takia suositella, koska ne turpoavat lintujen mahassa ikävästi?

Saippuakuplat olisi upeita, niitä vartenhan on myynnissä leluliikkeissä ihan patterikäyttöisiä puhaltimia.
Ja tämä harhaluulo se vaan elää edelleen :D Riisi mitään niin paljoo turpoo, et linnut alkais poksahtelee. Siisteyssyistä se riisinheitto on monesti kielletty.
 
tööt
Olin kerran häissä joissa oli riisin sekaan laitettu niitä kakun koristeeksi tarkoitettuja sokerikuvioita, niitä pieniä joita myydään maustehyllyssä.
Olivat tosi söpön näköisiä ja sokerinhan voi jättää maahan eikä tule siivoomista.
 

Yhteistyössä