Vaihtoehtoja perhekerholle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nego
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nego

Vieras
Mun tekisi mieli tutustua muihin vanhempiin ja vauvoihin meidän paikkakunnalla mutta toimintaa ei ole kun seurakunalla ja MLL;n talolla. Onko yleisesti joku taho jolla olisi jotain vaihtoehtoja näille kahdelle. Kun en kirkkoon kuulu niin ei kirkon palveluita tee mieli käyttää ja tuo MLL;n ohjelma on vähän outo..

Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Kannattaa kysyä omasta neuvolasta. Meidän neuvola ainakin järjestää sellaisia "äiti & vauva" tapaamisia =)
Saako viellä kysyä, että mitä outoa MLL:n ohjelmassa on?

Niiden nettisivut on tosi sekavat ja siellä on "kivaa yhdessä" nimellä ohjelmaa mutta en tiedä mitä tuo pitää sisällään..mulla on myös huonoja kokemuksia erään toisen kaupungin MLL;n toiminnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Kannattaa kysyä omasta neuvolasta. Meidän neuvola ainakin järjestää sellaisia "äiti & vauva" tapaamisia =)
Saako viellä kysyä, että mitä outoa MLL:n ohjelmassa on?

Niiden nettisivut on tosi sekavat ja siellä on "kivaa yhdessä" nimellä ohjelmaa mutta en tiedä mitä tuo pitää sisällään..mulla on myös huonoja kokemuksia erään toisen kaupungin MLL;n toiminnasta.

Kivaa yhdessä tarkoittaa luultavasti ihan vain vapaata seurustelua. Niille kerroille ei vain ole sovittuna mitään varsinaista ohjelmaa, niin kuin ei minun mielestäni tarvitsekaan.