mitä te muut kotiäidit teette päivisin? siis äitiyslomalla olevat?
itellä pieni vauva ja päivät menee ihan madellen.. vauva ei nuku vaunussa yhtäa än joten ollaan katsottu parhaaksi nukuttaa vauva sisällä ellen sitten käy kävelemässä. vauvan nukkuessa siivoilen aamusta ja laittelen ruoan. siinäpä sitten se...
mitäs muuta päivisin muut tekee? aikuisten seuralla ei niin väliä kun ei perhekerhot ym kiinnosta eikä mulla ole tarve jutustelulle...
kyläillä ei jakseta kun ei ole semmosia äitikavereita kotona jonka luona voisi käydä. yksi on, mutta hänen seuransa ei kiinnosta... kauppojakaan jaksa joka päivä kierrellä.
antakaas mammat vinkkejä päiviin miten saataisiin aika kulumaan vauvan kanssa ettei itellä ole ihan turha olo.
Netteile, opiskele netissä/avoimessa, lueskele, häiriköi miestä puheluilla töihin..
Tee remontti, käsitöitä, etsi etätöitä. Kärryttele kauppoihin, retkeile metsässä.
Istu sohvalla, katso telkkua ja lihoa
Mikä kiinnostaa?
Ei se vauva kovin kauaa pieni ole, eiköhän puolen vuoden päästä aika kulu jo ihan erilailla.
Ihan kotona puuhaillessahan nuo päivät hujahtaa. Välillä nopeemmin, välillä hitaammin. Me kyllä välillä kyläillään ja meillä kyläillään, mutta mä en läheskään aina ole kiinnostunut seurasta jahössötsksestä Ihan kiva olla omalla rytmillä kotosalla ja mennä pihalle, jos ohjelmaan sopii. ei se vauvamitään ihmeellistä tarvi, laitetaan pyykkiä, ruokaa, järjestellään huushollia, leikitään yhdessä, vauva leikkii itekseen, mä syön, vauva syö, nukutaan, vauva nukkuu, mä luen, kirjotan mailia, vaihdetaan vaippaa.....mitä nyt millonkin tarvii. Ihmiset on toki erilaisia, mulle kelpaa tää rauha hyvin. Mut luulis että sullekin, kun kerta et muiden seuraan haluamennä? Ettämiten se on ongelma, että päivät matelee?
tuota opiskelua oon kans miettiny jos jotai kouluhommia tekisin. mulla on koulu vielä kesken niin aattelin joskos jotai juttuja kirjottelisin valmiiks et ei oo sitte ku palauttaa ku kouluun takas meen. oon aina tottunu touhuaan kamalasti ja et kymmenen hommaa on kesken niin nyt sitte ku pitäs vaa osata olla ja nauttia kotiäitiydestä en osaa. kaikki kaapit on jo puunattu
vauva on pieni vain hetken ja sen hetken kun ei liiku toki sitte vilinää riittää kun liikkeelle lähtee mut nyt tämä pikkuvauva aika on aika ööö..hidasta etten sanoisi. toki vauvaa viihdyttelen esim sitterissä mutta toinenkun ei kauaa jaksa hereillä olla. vaunulenkit onneksi aina mukavia et pääsee pihalle mut muuten en halua väkisin tunkea mihinkää kerhoihin kun ei tosiaan ole niin justiinsa se aikuisten seura kun iltaisin sitä saan riittämiin kun mies tulee kotiin ja silloin kyläillään ja kaupoissa käydään ym. joten joska sitten vaan opettelisin "joutenolon".