Vaihtamalla paranee? Niinkö?

  • Viestiketjun aloittaja typerä eukko
  • Ensimmäinen viesti
typerä eukko
Mulla oli pitkä suhde kiltin rauhallisen kotona viihtyvän miehen kanssa, yhteisiä lapsia 2. Mies oli kunnollinen, perheestään huolehtiva, varakaskin ja ihan komeakin, mutta... tylsä, ei kovin puhelias, ei kovin seurallinen, ei kiihkeä yms. Jossain vaiheessa suhde kriisiytyi pahasti ja erottiin. Löysin uuden miehen ja hänen kanssaan oli ihanaa. Hän oli todella menevä ja kiihkeä, oli upeaa olla yhdessä, tunsin eläväni pitkästä aikaa kunnes arki koitti meidänkin suhteeseen. Mä tajusin kuitenkin olevani kotona viihtyvää tyyppiä ja mies ei. Nyt mä olen todella yksinäinen, lapset kun on isällään mä huomaan olevani todella usein yksin kun miehellä on omat menonsa joihin en jaksa tai haluakaan aina mennä, enkä halua tunkeakaan joka tilaisuuteen mukaan. Tietysti omat urheiluharrastuksetkin on sellaisia omia juttuja. Mä kaipaan mun vanhaa miestä, jolla on jo uusi eikä se mua varmasti koskaan enää takaisin muutenkaan ottaisi.
 
Mulla oli ennen samankaltainen mies... Kökötti kotona, ei juuri puhunut ja muutenkin tylsä. Otin ja vaihdoin. Sain menevän miehen joka välillä kuitenkin viihtyy kotonakin. En ole päivääkään haikaillut takaisin entiseen elämään. Nykyinen mieheni on töiden takia paljon pois kotoa ja joskus tunnen olevani yksinäine, mutten siltikään kaipaa entistä elämääni, vaan olen hyvin onnellinen näin.
 
Pääsit sitten varmaan tuon rauhallisen exäsi kanssa ihan liian helpolla, jos villimpään vaihdoit. Lapsettomalle parille ok erota, jos ei enää sytytä, mutta pidempi harkinta olisi toivottavaa, jos yhteisiä lapsia.

Uskon, vaikka kokemusta ei ole, että jonkun riivinrautaluonteisen miehen vaihtaminen kiltimpään voi hyvin parantaakin elämänlaatua. "Vaihtaminen" kuulostaa yleensäkin typerältä, kuin sukat vaihtaisi. Jos suhde on mahdoton, pitäisi reilusti erota ja sitten katsoa rauhassa haluaako ketään uutta harmitusta nurkkiinsa pyörimään vai haluaako pysytellä yksin.
 
meni ohi ap
Pääsit sitten varmaan tuon rauhallisen exäsi kanssa ihan liian helpolla, jos villimpään vaihdoit. Lapsettomalle parille ok erota, jos ei enää sytytä, mutta pidempi harkinta olisi toivottavaa, jos yhteisiä lapsia.

Uskon, vaikka kokemusta ei ole, että jonkun riivinrautaluonteisen miehen vaihtaminen kiltimpään voi hyvin parantaakin elämänlaatua. "Vaihtaminen" kuulostaa yleensäkin typerältä, kuin sukat vaihtaisi. Jos suhde on mahdoton, pitäisi reilusti erota ja sitten katsoa rauhassa haluaako ketään uutta harmitusta nurkkiinsa pyörimään vai haluaako pysytellä yksin.

Mitä tarkoittaa "päästä liian helpolla"?
 
"Höpö"
kyllähän se pitäisi olla tiedossa jokaisella että ei vaihtamalla parane


No, kyllä mulla ainakin parani!! Tonkin sanonnan on keksinyt joku, joka ei uskalla lähteä tylsästä suhteestaan ja yrittää keksiä tekosyitä jäämiselle :D

Minulla oli oikein mukava ja hyvä mies, mutta suhteeseen en ollut tyytyväinen, joten lähdin etsimään sitä oikeaa onnea. JA se löytyi <3 Jos olisin vain tyytynyt tilanteeseen ja jatkanut, en ikinä olisi saanut elämääni tällaista onnea.
 
höpön löpön
[QUOTE="Höpö";23478419]No, kyllä mulla ainakin parani!! Tonkin sanonnan on keksinyt joku, joka ei uskalla lähteä tylsästä suhteestaan ja yrittää keksiä tekosyitä jäämiselle :D

Minulla oli oikein mukava ja hyvä mies, mutta suhteeseen en ollut tyytyväinen, joten lähdin etsimään sitä oikeaa onnea. JA se löytyi <3 Jos olisin vain tyytynyt tilanteeseen ja jatkanut, en ikinä olisi saanut elämääni tällaista onnea.[/QUOTE]


Joo niin varmaan. Ei uskota. Harmaat aina valehtelee.
 
"mä"
[QUOTE="aloittaja";23486708]Muita katuvia? Olisi mukava lukea aiheesta lisää.[/QUOTE]

Minä en tehnyt niin. Minulla oli suhteita muiden miesten kanssa. Ihan vakaviakin muutama, kunnes lopulta tulin järkiini ja ihan itse pistin suhteemme toimimaan. On tilanteita, joissa on pakko lähteä ja on tilanteita, joissa ei ole. Itsepä sitä makaa kuten petaa. Minulla on se sama turvallinen ja rakastava mies nyt vieläkin, mutta yksi ero tilanteessa on: Tämä rakkaus on viimeiseni :). :flower:
 

Yhteistyössä