Vaihtaisitteko kotia, jos

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Mulla on, vaikkei me maantien vieressä asuttukaan.
Mäkin olen meidän perheessäainoa, jolla on astma ja allergioita. Enkä asunut lapsena tien läheisyydessä.
Mäkin olen meidän perheen ainoa astmaatikko ja allergikko. Ja ainoa, joka tykkäis pitää ihan oikeeta eläintarhaa pystyssä... Epistä! :'(

Meillä lapset kävelee kouluun. Tämä sijainti on hankala selittää näin kirjottaen mutta, matkaa kouluun on kilometrin verran ja ekaluokkalainen saa kierrettyä maantien ettei tarvitse edes kevyenliikenteen väylää kulkea. Kasiluokkalainen joutuu jo tulla autojen seassa poukkoilemaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Meillä lapset kävelee kouluun. Tämä sijainti on hankala selittää näin kirjottaen mutta, matkaa kouluun on kilometrin verran ja ekaluokkalainen saa kierrettyä maantien ettei tarvitse edes kevyenliikenteen väylää kulkea. Kasiluokkalainen joutuu jo tulla autojen seassa poukkoilemaankin.
Ok. Kasiluokkalaisen ainakin luulisi osaavan jo autoja väistelläkin. =)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Mäkin olen meidän perheen ainoa astmaatikko ja allergikko. Ja ainoa, joka tykkäis pitää ihan oikeeta eläintarhaa pystyssä... Epistä! :'(
Meillä kyllä lapsetkin tykkään elukoista, mutta mä olen meidän perheessä ainoa koiralle allerginen. Ja meillä siis on koira, ollut jo 12 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en. vois aina rakentaa aitaa. melu ei häiritse. :)
Me ollaan aidattu pihamme, eikä tuolta metsikön läpi melua tulekaan. Kävelyllä on vaan inhottavaa käydä ainakin näin talvisin, kun tuo tie on ahdas, jos molemmista suunnista tulee autoja. Ja sit pelottaa ne lasten bussille menot, kunhan ovat siinä iässä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä kyllä lapsetkin tykkään elukoista, mutta mä olen meidän perheessä ainoa koiralle allerginen. Ja meillä siis on koira, ollut jo 12 vuotta.
Meillä on kans aina ollu koiria, niiden pito on varmaan pitäny mut immuunina niille. =) Kissaa tai hevosta mun ei tarvii kuin katsoa ja heti alkaa ahdistaa ja silmiä kutittaa.

Yhteistyössä