nykyinen kotisi sijaitsisi 100 metrin päässä maantiestä, mutta muuten talo ja piha olisivat ihanat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja kohta on astma:Riippuu tien vilkkaudesta. Turhan lähellä on ja pienhiukkasarvot melkomoiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä lienee alle 100 metriä tielle. Eikä vielä toistaiseksi ole lapsilla astmaa eikä allergioita.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Meidän talon seinästä on matkaa noin 18 metriä maantiehen. Hyvä tässä on asua.
Mäkin olen meidän perheessäainoa, jolla on astma ja allergioita. Enkä asunut lapsena tien läheisyydessä.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mulla on, vaikkei me maantien vieressä asuttukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mäkin olen meidän perheessäainoa, jolla on astma ja allergioita. Enkä asunut lapsena tien läheisyydessä.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mulla on, vaikkei me maantien vieressä asuttukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Nelisenkymmentä rekkaa ja muuta kulkinetta joku 1000 kappaletta vuorokaudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Meillä lapset kävelee kouluun. Tämä sijainti on hankala selittää näin kirjottaen mutta, matkaa kouluun on kilometrin verran ja ekaluokkalainen saa kierrettyä maantien ettei tarvitse edes kevyenliikenteen väylää kulkea. Kasiluokkalainen joutuu jo tulla autojen seassa poukkoilemaankin.
Meillä kyllä lapsetkin tykkään elukoista, mutta mä olen meidän perheessä ainoa koiralle allerginen. Ja meillä siis on koira, ollut jo 12 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mäkin olen meidän perheen ainoa astmaatikko ja allergikko. Ja ainoa, joka tykkäis pitää ihan oikeeta eläintarhaa pystyssä... Epistä! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en. vois aina rakentaa aitaa. melu ei häiritse.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä kyllä lapsetkin tykkään elukoista, mutta mä olen meidän perheessä ainoa koiralle allerginen. Ja meillä siis on koira, ollut jo 12 vuotta.