nykyinen kotisi sijaitsisi 100 metrin päässä maantiestä, mutta muuten talo ja piha olisivat ihanat?
Mua on alkanu vaivata tuo tie... Osaakohan esim. ekaluokkalainen varoa autoja jo siinä määrin, että hänen voi antaa kävellä tietä pitkin noin 150 metriä bussipysäkille koulupäivinä? :/Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Tuolla tiellä kulkee "ruuhka-aikoina" eli aamuisin ja iltapäivisin sellaiset 40 - 60 autoa tunnissa, muina aikoina noin 10 - 20 autoa tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja kohta on astma:Riippuu tien vilkkaudesta. Turhan lähellä on ja pienhiukkasarvot melkomoiset.
Mulla on, vaikkei me maantien vieressä asuttukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä lienee alle 100 metriä tielle. Eikä vielä toistaiseksi ole lapsilla astmaa eikä allergioita.
Kuinka paljon siinä teidän maantiellä menee autoja?Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Meidän talon seinästä on matkaa noin 18 metriä maantiehen. Hyvä tässä on asua.
Mäkin olen meidän perheessäainoa, jolla on astma ja allergioita. Enkä asunut lapsena tien läheisyydessä.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mulla on, vaikkei me maantien vieressä asuttukaan.
Mäkin olen meidän perheen ainoa astmaatikko ja allergikko. Ja ainoa, joka tykkäis pitää ihan oikeeta eläintarhaa pystyssä... Epistä! :'(Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mäkin olen meidän perheessäainoa, jolla on astma ja allergioita. Enkä asunut lapsena tien läheisyydessä.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mulla on, vaikkei me maantien vieressä asuttukaan.
Oletkos sä ajatellu jo valmiiksi lasten koulukyytejä? Joutuvatko hekin kulkemaan maantietä, että pääsevät bussille tms?Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Nelisenkymmentä rekkaa ja muuta kulkinetta joku 1000 kappaletta vuorokaudessa.
Ok. Kasiluokkalaisen ainakin luulisi osaavan jo autoja väistelläkin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Meillä lapset kävelee kouluun. Tämä sijainti on hankala selittää näin kirjottaen mutta, matkaa kouluun on kilometrin verran ja ekaluokkalainen saa kierrettyä maantien ettei tarvitse edes kevyenliikenteen väylää kulkea. Kasiluokkalainen joutuu jo tulla autojen seassa poukkoilemaankin.
Meillä kyllä lapsetkin tykkään elukoista, mutta mä olen meidän perheessä ainoa koiralle allerginen. Ja meillä siis on koira, ollut jo 12 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mäkin olen meidän perheen ainoa astmaatikko ja allergikko. Ja ainoa, joka tykkäis pitää ihan oikeeta eläintarhaa pystyssä... Epistä! :'(
Me ollaan aidattu pihamme, eikä tuolta metsikön läpi melua tulekaan. Kävelyllä on vaan inhottavaa käydä ainakin näin talvisin, kun tuo tie on ahdas, jos molemmista suunnista tulee autoja. Ja sit pelottaa ne lasten bussille menot, kunhan ovat siinä iässä... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en. vois aina rakentaa aitaa. melu ei häiritse.
Meillä on kans aina ollu koiria, niiden pito on varmaan pitäny mut immuunina niille. =) Kissaa tai hevosta mun ei tarvii kuin katsoa ja heti alkaa ahdistaa ja silmiä kutittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä kyllä lapsetkin tykkään elukoista, mutta mä olen meidän perheessä ainoa koiralle allerginen. Ja meillä siis on koira, ollut jo 12 vuotta.