Vaihtaisitko puolisoa, jos saisit tietää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyä__
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselyä__

Vieras
...kristallipallosta että ero tulisi menemään poikkeuksellisen hyvin, ja (mahdolliset) lapsetkin sopeutuisivat ja kaikki menisi niin sujuvasti kun vaan erotilanne voi onnistuessaan mennä.
Lisäksi sulla itselläsi olisi mahdollisuus toiseen mieheen, jossa on sellaisia piirteitä, joita huonoina hetkinä ei omasta puolisosta löydy. Ja uusi suhde vaikuttaisi kaikinpuolin hyvältä.

Tilanne ei siis ole todellinen, mutta kun parisuhteet saattaa ajansaatossa väljähtyä, miten toimisit tällaisessa kuvitellussa tilanteessa? Pysyisitkö saman puolison kanssa vai vaihtaisitko?

No en todellakaan vaihtaisi, minulla on maailman ihanin mies nyt :heart:

Ja huom!! se uusikin suhde tulee väljähtymään ajan kanssa, olen 100%:n varma. Joten paras pitää tämä nykyinen suhde virkeänä!! ;)

• Tykkää
Reactions: Wandii
En vaihtais, koska puolisossani on myös niitä äärettömän hyviä puolia. ja sama kenen kanssa suhteessa olisin, niin löytyisi sieltäkin jotain huonoa. En ole itsekään täydellinen, miksi siis hakisin toisistakaan sitä.

En vaihtaisi.

Ollaan erottu kertaalleen,mutta palattu.
Ei kumpikaan ole täydellinen,mutta ollaan kai vaan toisillemme täydelliset,eikä löydetä sitä kaikkea kemiaa ym toisten kanssa,mitä meillä on.

En mä vaihtamaan lähtisi.

Erota sen sijaan voisin hyvinkin, jos suhde ei vaan enää toimi, jos ei enää niinsanotusti vaan nappaa. Enkä tarvitsisi siihen mitään kristallipalloja kertomaan että ero menee hyvin yms, vaan eroaisin silläkin uhalla että kaikki ei menisi hyvin, jos kerran olisin onneton. Tosin sitä onnettomana oloa ja "nappaamattomuutta" pitäisi kestää aika kauan, en ole sitä sorttia joka eroaa heti kun ensihuuma on ohi ja suhteeseen astuu arki...ja tässä liitossa ainakin on kausia jolloin toinen on maailman ihanin & kausia jolloin toista vaan jotenkuten sietää.

Ja eron jälkeen olisin mielelläni yksin, niin uskon. Ihmisen pitää osata olla yksinkin. Mun on vaikea kuvitella, että haluaisin vakavaa parisuhdetta saati sitten avioliittoa tai edes yhdessä asumista enää yhdenkään toisen miehen kanssa, jos tämä liitto päättyisi.

En todellakaan vaihtaisi puolisoani kehenkään toiseen :heart:. Ei miulla ole mitään tarvetta tai halua
tuolaiseen. =)

En vaihtaisi. Olen huomannut ettei mies vaihtamalla parane, varsinkaan kunitsekään ei ole täydellinen. Siksipä meinaan pitä tuon oman kultani, joka tosin joskus osaa olla melkoisen ärsyttävä, kuten itsekin. Siksi me sovimmekin hyvin toisillemme. :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kyselyä__;25300577:
Lisäksi sulla itselläsi olisi mahdollisuus toiseen mieheen, jossa on sellaisia piirteitä, joita huonoina hetkinä ei omasta puolisosta löydy. Ja uusi suhde vaikuttaisi kaikinpuolin hyvältä.

Tiedän toki, että on myös paljonkin muita miehiä joilla ei ole niitä huonoja puolia jotka omalla miehelläni on ja joiden kanssa voisin myös rakentaa kaikinpuolin hyvän suhteen. Ei siihen kristallipalloa tarvita.

Jos eroan, eroan ilman mitään vaihtamisia ja pyrin edes eroamaan hyvin, koska sitten olen epäonnistunut tämän suhteen rakentamisessa ja haluan rauhassa miettiä asioita yksin. Enkä voisi kuvitella että voisin "vaihtaa" puolisoa, koska kukaan ihminen eikä suhde ole korvattavissa toisella. Olen nimittäin sitoutunut tähän yhteen ihmiseen, jolla on kaikenlaisia huonojakin puolia ja niitä opettelen nieleskelemään. :-)

Eroaisin, mutta en ottais ketään uutta riesoikseni. Jos vaihtoehtoina olisi jäädä vanhaan suhteeseen tai hypätä uuteen,jäisin vanhaan. Tiedä mihin sekopäähän sitä törmäisi.

Yhteistyössä