Vaihtaisinko aviomiehen uuteen ihastukseen?

  • Viestiketjun aloittaja SirkkuPowerWoman
  • Ensimmäinen viesti

Aviomies vai uusi ihastukseni?

  • Aviomies

  • Ihastus


Results are only viewable after voting.
SirkkuPowerWoman
Heippa kaikki kaksplussalaiset, minulla on todella suuri ongelma parisuhteessani. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa vuodesta 2003 ja meillä on neljä yhteistä lasta, joten muistoja on kertynyt roppakaupalla. Tästä huolimatta miehelläni on alkanut pahanlaatuinen keski-iän kriisi, enkä ole saanut huomiota tässä taloudessa pitkään aikaan. Mies keskittyy itseensä ja töiden tekoon kellon ympäri ja on aiemmin suhteessa pettänyt minua. Nyt elämääni on kuitenkin ilmestynyt uusi mies, joka on kaikkea mistä olen haaveillut: välittävä, huomioon ottava, komea, miehekäs, voimakas, eläin- ja lapsirakas, elämäniloinen, kuunteleva, pitkä, charmikas, trendikäs ja joka tavalla juuri se unelmieni prinssi, joka aviomieheni oli vuonna nakki ja muusi. Käy katsomassa lisää ajatuksiani blogistani Uudet Suvituulet, että ymmärtäisitte paremmin minua. En ole siis mikään pettäjä, vaan en ole varma mitä haluan. Mitä mieltä te olette? Olen hyvin kyllästynyt ja surullinen tässä suhteessa, kun taas tämä suhde uuden miestuttavani kanssa kiinnostaisi kovin.


Rakkaus on lumivalkoinen, se ei koskaan petä eikä varsinkaan tee surulliseksi

 
Kisulilove72
Voi apua kyllä kuullostaa kauhealta :( jaksuhaleja sinne :love: Nyt olisi tärkeintä rauhoittua ja miettiä että haluatko tosiaan menettää pitkä aikaisen toverisi jonkun muun vuoksi äänestän siis omaa avokkia :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Potatosip82
Ei kenenkään kuuluisi jäädä tuohon tilanteeseen yksin tarvitset ystävää voin keskustella yskityis viestillä kanssasi jos haluat mutta minä äänestän ehdottomasti uutta ihastusta koska sydän sanoo mitä se sanoo =)
 
Kyllä tuo Jouko vaikuttaa ihan kelpo mieheltä, että kannattaa vaan katsoa, että miten se ryhdistäytyy pakon edessä. Nyt kun sen menit erolla jo säikäyttelemään niin kyllä se siitä miehistyy ja palaa maan kamaralle. ;) Onnea teidän perheeseen ja lityin lukijaksi, onnittelut lehteen pääsemisestä ja suuresta blogisuosiosta! <3
 
urbbisleggu
olen lukenut blogiasi vuosia ja olen todella kiinnostunt tästä tilanteesta ja haluaisin auttaa sinua :coffee: tee miten sydän käskee niin kuin joku sanoi mutta minun mielestäni jouko on oikea miehekäs mies ja suurempi hurmuri kuin kukaan lipevä hidalgomarttyyri :geek:
 
Heippa kaikki kaksplussalaiset, minulla on todella suuri ongelma parisuhteessani. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa vuodesta 2003 ja meillä on neljä yhteistä lasta, joten muistoja on kertynyt roppakaupalla. Tästä huolimatta miehelläni on alkanut pahanlaatuinen keski-iän kriisi, enkä ole saanut huomiota tässä taloudessa pitkään aikaan. Mies keskittyy itseensä ja töiden tekoon kellon ympäri ja on aiemmin suhteessa pettänyt minua. Nyt elämääni on kuitenkin ilmestynyt uusi mies, joka on kaikkea mistä olen haaveillut: välittävä, huomioon ottava, komea, miehekäs, voimakas, eläin- ja lapsirakas, elämäniloinen, kuunteleva, pitkä, charmikas, trendikäs ja joka tavalla juuri se unelmieni prinssi, joka aviomieheni oli vuonna nakki ja muusi. Käy katsomassa lisää ajatuksiani blogistani Uudet Suvituulet, että ymmärtäisitte paremmin minua. En ole siis mikään pettäjä, vaan en ole varma mitä haluan. Mitä mieltä te olette? Olen hyvin kyllästynyt ja surullinen tässä suhteessa, kun taas tämä suhde uuden miestuttavani kanssa kiinnostaisi kovin.





Tyypillinen keski-ikää lähestyvän naisen itsekäs ruikutus. Aloituksessasi et mitenkään kertonut, mitä sinä olet tehnyt parisuhteen eteen, oletko huomionut miestäsi mitenkään? Miehen huomioimista ei ole se, että nainen haluaa yhdessä tehdä jotakin itselleen mieluisaa miehn kiinnostuksen kohteista välittämättä.

Ota ihmeessä se ihastus. Vuoden kuluttua uutuudenviehätys on poissa ja aloitat taas "mies ei huomioi minua" valituksesi.
 

Yhteistyössä