Vaihtaako miehenne alushousut joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja kauhistunut palstamamma
  • Ensimmäinen viesti
kauhistunut palstamamma
Minä kauhistuin, kun tuli vaan asiasta puhetta mieheni kanssa. Ihmettelin nimittäin ainaista miehen vähäistä alushousujen pyykkikasaa. Mies kuulemma pitää yhden VIIKON SAMOJA ALUSHOUSUJA! Miten teillä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23968973]Vaihtaa, tosin olen sen kouluttanut siihen.[/QUOTE]

Miten sait sen koulutettua? Minä sanoin tolle, että alkais vaihtamaan joka päivä. Se tokas vaan, että minähän en alushousujani tuhlaa!

miunmau
Eihän kukaan nyt viikkoa samoja käytä..

Joskus tulee miehen kanssa vääntöä siitä, ettei häntä huvittaisi päivittäin pesulla käydä. Menee, kun komennetaan, mutta yksin ollessa saattaa "unohtua " ja on ollut joskus kolmekin päivää samoissa vaatteissa.

nooooooo
hyi yäk!!! Tämän on pakko olla vitsi? eikö miehet osaa peseytyä ja vaihtaa vaatteitaan? tämänkin on pakko littyä jollakin tavalla koulutustasoon, koska mieheni ei voisi kuvitellakaan olevansa samoissa vaatteissa päivää kauempaa. Pukua käyttää töissä ja asiakastapaamiset ym. joten ei niihin paskasena mennä.

meak
Vaihtaa vähintää kerran päivässä, usein jopa kaks kertaa päivässä jos urheilee tai pelaa (jalkapalloa, katukorista/-lätkää/-sählyä) ittensä hikeen lasten kanssa.

"vieras"
mies käy joka päivä töiden jälkeen suihkussa ja vaihtaa silloin alushousunsa. saattaa olla että viikonloppuna menee la ja su samoissa, varsinkin talvella meni. näillä helteillä toki käy viikonloppusinkin jokapäivä suihkussa

iik
Kyllä!!! Käy suihkussa jokapäivä, vaihtaa alusvaatteensa/sukat joka päivä ja hampaansa pesee aina 2 kertaa päivässä. Oksennus tulis jos noin tekisi niinkuin ap:lla.... huh!

En halua uskoa, että tuollaisia miehiä enää on olemassa kuten aloituksessa.

Ja kyllä, kyllä alusvaatteet vaihdetaan joka päivä ja hän on aina niin tehnyt samoin kuin peseytynytkin. Ei tulisi mieleenikään aloittaa suhdetta haisulin kanssa.

Yhteistyössä