vaihdetaan lapsia..

Mä voisin ottaa tänne muutaman vähän huonommin syövän yksilön vähäks aikaa, jos joku haluais syöppölauman tilalle :D

ennen sentään pussi makaronia ja 400g jauhelihaa riitti koko porukalle, nyt loppu kesken vaikkei mies ollu edes syömässä :headwall:

laihat lapset
täällä tuli vaihdossa 3v joka painaa 13kg ja syönti yhtä tuskaa ja isosisko 6v 18kg jonka syöminen on aina ollut "näykkimistä" ja kyseessä ruokalaji kun ruokalaji!!!
jos vaikka joskus joku söisi ruokaa mitää teen tai ostan!!!!
(mies kyllä syö)

Salama McQueen
Meiltä vaihdossa kanssa nirppanokkia, oikein kranttuja! Mä otan mielelläni ruokaa syöviä lapsosia vaihdossa, tykkäisin niiiiin tehdä ruokaa, jos vaan joku muu kuin mä söisin ne. ;)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja laihat lapset:
täällä tuli vaihdossa 3v joka painaa 13kg ja syönti yhtä tuskaa ja isosisko 6v 18kg jonka syöminen on aina ollut "näykkimistä" ja kyseessä ruokalaji kun ruokalaji!!!
jos vaikka joskus joku söisi ruokaa mitää teen tai ostan!!!!
(mies kyllä syö)
Meilläki aika pienet muksut. Poika 3v 9kk painaa just ja just 16kg ja tyttö 1v 8kk 10-11kg... Välillä innostuvat syömään kunnolla toki, mutta useimmiten jää lautasille reippaasti etenkin tytöllä.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Meiltä vaihdossa kanssa nirppanokkia, oikein kranttuja! Mä otan mielelläni ruokaa syöviä lapsosia vaihdossa, tykkäisin niiiiin tehdä ruokaa, jos vaan joku muu kuin mä söisin ne. ;)
*junnu läks tulemaan* Kesäkurpitsa ja munakoiso ei oo sen feivörittejä, mutta niitäkin syö, jos tarjotaan.

Mä aattelin viikonloppuna päästä helpolla, ja ostin sen "perhekoon" saarioisten perunamuusi-jauhelihalaatikon, 750g ni toi Sälli veti sen yksinään :eek: :D
ja oli siis syöny jo aiemmin sinä päivänä aamupalaks muroja ja päivällä nakkeja ja salaattia..huoh..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Mä aattelin viikonloppuna päästä helpolla, ja ostin sen "perhekoon" saarioisten perunamuusi-jauhelihalaatikon, 750g ni toi Sälli veti sen yksinään :eek: :D
ja oli siis syöny jo aiemmin sinä päivänä aamupalaks muroja ja päivällä nakkeja ja salaattia..huoh..
Tutulta kuullostaa. Mä lykkäsin äsken junnun kouraan lounassetelin, kun se lähti leffaan. Menee leffan jälkeen Raxiin syömään ravintoloitsijan konkurssiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tutulta kuullostaa. Mä lykkäsin äsken junnun kouraan lounassetelin, kun se lähti leffaan. Menee leffan jälkeen Raxiin syömään ravintoloitsijan konkurssiin :D
olispa täälläkin raxi..tulis ehkä halvemmaks ku kotona niiden ruokkiminen :LOL:

Täytyypä näyttää tämä ketju miehelleni, joka on sitä mieltä, että kaikkien muiden lapset syö mitä vaan ja PALJON aina.
Meillä neljä näykkijää - paitsi jos ruokana on makaroonia ja ketsuppia tai pizzaa....

Keittiönoita
Mä pistän junnun aika useinkin johonkin lounasravintolaan, jossa on seisova pöytä. Tulee halvemmaksi kuin ostaa sama määrä ruokaa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä pistän junnun aika useinkin johonkin lounasravintolaan, jossa on seisova pöytä. Tulee halvemmaksi kuin ostaa sama määrä ruokaa kotiin.
täällä ei oo seisovaa pöytää vissiin missään..ja joku pizza riittää sille pariks tunniksi ja sit on taas nälkä..
no, ei oo ihme ku 10cm tulee vuodessa pituutta (jos riittääkään) mut painoa ei kuitenkaan tuu..samassa panossa nyt ku 2v sitten 20cm lyhyempänä :D

Yhteistyössä