Vaihdatteko kuukautissiteet lapsen nähden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dszgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6v. tyttö joskus nähnyt sidepakkauksia, mutta naureskellut, että äidillä on vaippoja. Mutta aina vaihdan siteen lukkojen takana yksityisesti. EI minun veriset siteet kuulu edes perheenjäsenille. En itsekään katselisi toisten verisiä siteitä.

[QUOTE="vieras";22815500]Meillä pääsääntöisesti pyritään siihen, että jokainen saa vessarauhan. Kun lapset siihen kasvattaa, antaa jopa parivuotias sen muutaman minuutin yksityisen vessahetken.

En vaihda veristä sidettä mielelläni kenenkään silmien edessä. En halua itse nähdä toisten side- tai tamponiharjoituksia. Moni ihan luonnollinen asia on kuitenkin fiksumpaa hoitaa ihan vain asianosaisten kesken eikä keskellä toria.[/QUOTE]

Onko teidän paskapönttö keskellä toria?

[QUOTE="noh";22815619]6v. tyttö joskus nähnyt sidepakkauksia, mutta naureskellut, että äidillä on vaippoja. Mutta aina vaihdan siteen lukkojen takana yksityisesti. EI minun veriset siteet kuulu edes perheenjäsenille. En itsekään katselisi toisten verisiä siteitä.[/QUOTE]

Sä olet hyvä ihminen!

Ei ole nähnyt, kun ei ole tarvista käyttää... Eli ei ole kuukautisia kun on hormonikierukka, mutta kyllä meillä pyritään siihen että jokaisella on (halutessaan) vessarauha. Saa siis laittaa vessanoven kiinni/lukkoon halutessaan ilman että joku tulee koputtelemaan. Toki monesti on auki, varsinkin jos omalla porukalla vain ollaan kotona ja silloin lapset saattavat tunkea mukaan omiaan hommailemaan vessaankin...