Vaihdanpa kysymystä... Tili vai Kklasku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
...henkkamaukalta? Kumpaa olette käyttäneet, kumpi "parempi', hyviä ja huonoja puolia? Tuota tiliä voi hyvittää niin paljon kuukaudessa kuin tahtoo mutta minimissään jonkun verran(ko?).

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
...henkkamaukalta, mutta hirveän isolta näyttäisi tuo lasku :laugh: Ei kellään sattuisi olemaan alennuskoodia? Köyhä kotiäiti saisi vaatteita itselleen ja vauvalle :'( *vetoaa sääliin*

jos sul on vauva niin et oo kotiäiti vaan äitiyslomalla

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
...henkkamaukalta, mutta hirveän isolta näyttäisi tuo lasku :laugh: Ei kellään sattuisi olemaan alennuskoodia? Köyhä kotiäiti saisi vaatteita itselleen ja vauvalle :'( *vetoaa sääliin*

jos sul on vauva niin et oo kotiäiti vaan äitiyslomalla

:xmas: Okei... no mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että olen köyhä ja kotona ;)

itse sain maksettua kerralla tuon 275 takaisin, niin ei tarvinnut mennä korolliselle tilille. tilissä pirun kallista se korko, jonka ne laskee summaan, vaikka et pitäis vaatteita

Alkuperäinen kirjoittaja e:
itse sain maksettua kerralla tuon 275 takaisin, niin ei tarvinnut mennä korolliselle tilille. tilissä pirun kallista se korko, jonka ne laskee summaan, vaikka et pitäis vaatteita

Ok, elikkä taloudellisesti järkevämpää ottaa toi kklasku? Ja se maksetaan sitten kertarysäyksenä? :)

no jos valitset sen laskun, niin tulee lasku, jos et maksa sitä eräpäivään mennessä niin siirtyy korolliselle tilille. eli ajoissa summa pois... ei ollut mikään kovin halpa korko. pankin kulutusluotot huomattavasti edullisempia

Alkuperäinen kirjoittaja e:
no jos valitset sen laskun, niin tulee lasku, jos et maksa sitä eräpäivään mennessä niin siirtyy korolliselle tilille. eli ajoissa summa pois... ei ollut mikään kovin halpa korko. pankin kulutusluotot huomattavasti edullisempia

Jep, kiitos, pistin kklaskulle niin enpähän jää vitkuttamaan noita maksuja ;)

Yhteistyössä