Vaihdaateko esim vessapaperit silloin kun tulee vieraita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtii

Vieras
Meillä käytetään tätä just-1 vessapaperia joka on kalliimpaa eikä sitä tarvitsisi käyttää kuin yhden arkin, mutta anoppi kun käy kylässä niin hän käyttää joka paikkaan vessapaperia, pöydän pyyhkimiseenkin ja kaikkea ja menee 2-3 rullaa yhden päivän aikana :/

Osta sellainen wc-paperin annostelija, mistä saa 1 arkin 2 tunnin välein. Jostain nettikaupasta. Saa anoppi sitten itse päättää käyttääkö omat paperinsa wc-käyntien yhteydessä vai pöydän pyyhkimiseen.

Mä nolona myönnän että joskus vaihdan vessapaperin jos on tulossa vieraita. Tosin toisinpäin kuin ap, eli jos meillä sattuu olee vaikka jotain halpis-vessapaperia niiin laitan sen piiloon ja laitan tilalle Lambia :D Ettei vieraitten tartte aatella että eikö meillä ole varaa ostaa edes kunnon vessapaperia.

Niin ja joskus kyllä vaihdan täyden rullan, jos on vieraita tulossa, ettei niitten sitten tartte vaihtaa sitä itse.

:laugh:
Meillä vaihdetaan vessaan sadan euron seteleitä esittävää vessapaperia kun anoppi saapuu kylään.. ;)

No joo, ei sentäs, vessapaperi on aina samaa oli vieraita tai ei. Ja ei kai se muutaman rullan päälle tämä elämä ole??

No ei tosiaan vaihdeta. Eikä meillä vieraat pyyhi pöytiä muuta kuin esim. lastensa jälkiä ja siihen tarkoitukseen on kyllä talouspaperirulla pöydässä, ei tarvitse vessasta paperia hakea. Muuten hoidetaan ihan itse rätillä pöydänpyyhkimiset vieraidenkin jäljiltä.

Onko ihmisillä oikeasti niin vaikeat välit sukulaisiin/kavereihin ettei voi suoraan (ystävällisesti tietenkin) sanoa että on ihan tarpeetonta käyttää esim. rulla vessapaperia pöydän pyyhkimiseen. Sanot että teet kyllä itse tai tunget anopille jotain muuta tilalle, esim. sen rätin. Jos se siitä suuresti loukkaantuu niin eipä ole sitä ongelmaa enää :whistle:

Yhteistyössä