Vai tienaa BB-Minna 50 000 euroo vuodessa.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuukaudessa?:
Tämän artikkelin mukaan se oli 50 000 e /kk.

http://www.findance.com/uutiset/3896/bb-minna-lahtoaikeissa-tienaan-50-000-kuukaudessa-talon-ulkopuolella
Ei kyllä sanonut, että kuukaudessa. Mä itse asiassa luulin, että se sanoi "viikossa", mutta mies selvensi, että se sanoi "vuodessa".
 
aika kova kuukausiliksa
Se sanoi kyllä kuukaudessa. Aika noloa kyllä sille kun kaikki ymmärtävät ettei pidä paikkaansa.
Pitänee alkaa promoottoriksi.....mitäköhän se pitää sisällään........
 
Alkuperäinen kirjoittaja aika kova kuukausiliksa:
Se sanoi kyllä kuukaudessa. Aika noloa kyllä sille kun kaikki ymmärtävät ettei pidä paikkaansa.
Pitänee alkaa promoottoriksi.....mitäköhän se pitää sisällään........
Subin sivulla lukee näin: Minnalla on varmasti hyvä ulosanti ja näyttelykyky, promoottorin tehtävänä kun on hymyillä kaikille kuolaaville idiooteille. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aika kova kuukausiliksa:
Se sanoi kyllä kuukaudessa. Aika noloa kyllä sille kun kaikki ymmärtävät ettei pidä paikkaansa.
Pitänee alkaa promoottoriksi.....mitäköhän se pitää sisällään........
No ei ainakaa koulutusta tarvii olla ;) Kai se sitte myy itseään...mutta siltiki,ei siinäkää noin paljoa tienaa vaikka ois 24/7 selällään...
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Vuodessa, niin se mun mielestä sanoi..
No eihän siinä ois mitään järkee että se ois sanonu ettei sen kannata olla siellä kolme kuukautta, koska se tienaa vuodessa enemmän siviilissä.

Eli sano se kuukaudessa. Sais siviilissä saman kuukaudessa mitä tuolla kärvistelemällä kolme kuukautta, ja siks väitti lähtevänsä pois kun ei hänen oo järkeä olla tuolla.
 

Yhteistyössä