Miks ei oo enää saatavilla?? En mä ainakaan saa auki.Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mistähän näkis sen videon kun se laulaa Idolsissa?en löytänyt googlella :ashamed:
http://www.findance.com/uutiset/3819/bb-minna-kokenut-reality-pyrkyri-nain-han-lauloi-idolsissa-katso-video
Ei kyllä sanonut, että kuukaudessa. Mä itse asiassa luulin, että se sanoi "viikossa", mutta mies selvensi, että se sanoi "vuodessa".Alkuperäinen kirjoittaja kuukaudessa?:Tämän artikkelin mukaan se oli 50 000 e /kk.
http://www.findance.com/uutiset/3896/bb-minna-lahtoaikeissa-tienaan-50-000-kuukaudessa-talon-ulkopuolella
Alkuperäinen kirjoittaja Tuossa:linkissä sanotaan, että sori, tämä video ei ole enää saatavilla...miksköhän....?
Kyllä varmaan kuuli sitten myös verottaja,toivottavastiAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miekin kattelin eilen tuota ja olin kuulevinani, et sano kuukaudessa tienaavansa tuon summan. Ja mies kuuli samoin.
Subin sivulla lukee näin: Minnalla on varmasti hyvä ulosanti ja näyttelykyky, promoottorin tehtävänä kun on hymyillä kaikille kuolaaville idiooteille.Alkuperäinen kirjoittaja aika kova kuukausiliksa:Se sanoi kyllä kuukaudessa. Aika noloa kyllä sille kun kaikki ymmärtävät ettei pidä paikkaansa.
Pitänee alkaa promoottoriksi.....mitäköhän se pitää sisällään........
No ei ainakaa koulutusta tarvii olla Kai se sitte myy itseään...mutta siltiki,ei siinäkää noin paljoa tienaa vaikka ois 24/7 selällään...Alkuperäinen kirjoittaja aika kova kuukausiliksa:Se sanoi kyllä kuukaudessa. Aika noloa kyllä sille kun kaikki ymmärtävät ettei pidä paikkaansa.
Pitänee alkaa promoottoriksi.....mitäköhän se pitää sisällään........
No mä ajattelinkin ihan muita töitä..... Myy itteään....kait noi herrat maksaa mitä vaan, kun pildee saa...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No et sä siltikään promona edes pimeenä tollasia tienaaAlkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:No eiköhän pimeenä tienaa mitä vaan.....
Tuo on niin tottaAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mua ärsyttää se muija ihan sairaasti. Onko sen aina pakko huutaa. Ja heti ku näkeeki siideritölkin, ni alkaa laulamaan "kaikki pojat eivät osaa villitä mun vaistojain".
*oksennushymiö*
Unissaan se varmaan myös tienaa sen jollain muulla kuin promoamisella.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yeah right
Unissaan se varmaan tienaa tuon verran vuodessa.
Näin miekin olin kuulevinani...Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kyllä se oli 50 000 kuukaudessa mitä kehui saavansa.
Mietti miksi on talossa kun tienaa kuukaudessa saman minkä sais bb:n voitosta olemalla 3kk siellä.
No eihän siinä ois mitään järkee että se ois sanonu ettei sen kannata olla siellä kolme kuukautta, koska se tienaa vuodessa enemmän siviilissä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Vuodessa, niin se mun mielestä sanoi..
se oli kyllä 50 000 /kkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan meinas repsahtaa kun ton kuuli.
Juu, näin kehui, hups hei, sehän on vaan vuodessa sitten 600.000?.....Alkuperäinen kirjoittaja kapa:se oli kyllä 50 000 /kkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan meinas repsahtaa kun ton kuuli.