No onhan se hyvin. Mutta taatusti se ei tienaa sitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No hyvinhän se on. Kyllä keskivero matti meikäläinen tienaa sen 20-25000 vuodessa
No et sä siltikään promona edes pimeenä tollasia tienaaAlkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:No eiköhän pimeenä tienaa mitä vaan.....
saraAlkuperäinen kirjoittaja Tota:Mikä sen sukunimi, nopeestihan sen katsoo vero.fi:sta
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mua ärsyttää se muija ihan sairaasti. Onko sen aina pakko huutaa. Ja heti ku näkeeki siideritölkin, ni alkaa laulamaan "kaikki pojat eivät osaa villitä mun vaistojain".
*oksennushymiö*
Kui ni? Ihan OT mut oli pakko kertoa mun tunteet. Täällä on muuten joka päivä joku ketju siitä samaisesta naisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mua ärsyttää se muija ihan sairaasti. Onko sen aina pakko huutaa. Ja heti ku näkeeki siideritölkin, ni alkaa laulamaan "kaikki pojat eivät osaa villitä mun vaistojain".
*oksennushymiö*
Tämä oli paras!!
Sitten kun sen ääni on vielä ihan karsea :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mua ärsyttää se muija ihan sairaasti. Onko sen aina pakko huutaa. Ja heti ku näkeeki siideritölkin, ni alkaa laulamaan "kaikki pojat eivät osaa villitä mun vaistojain".
*oksennushymiö*
Mua lähinnä itketti.Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:Siis tarkoitin tuota laulujuttua! Miehen kans naurettiin eilen kun alkoi se sama jollotus!
Se oli kyllä huippu...Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mistähän näkis sen videon kun se laulaa Idolsissa?en löytänyt googlella :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mistähän näkis sen videon kun se laulaa Idolsissa?en löytänyt googlella :ashamed: