vai teki anuliina itsarin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
300 metriä vissiin kotoo matkaa??
Mä josku oon miettinyt että miten etsitään kadonnutta..Saa lukea että löytyi kävely matkan päästä kotoa siis ihan yleisesti jos kadonnut ja ruumis yms löydetty niin ihan kotitalon läheltä.
Joissain katoamisissa ei edes viranomaiset etsi,miehen sukulainen katosi 8 vuotta sitten,todettiin vain että kyllä se sieltä tulee takaisin kun jälkiä jättämättä hävisi..joo tulihan se takasin,viimevuonna kalastajan verkossa :x

Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
300 metriä vissiin kotoo matkaa??
Mä josku oon miettinyt että miten etsitään kadonnutta..Saa lukea että löytyi kävely matkan päästä kotoa siis ihan yleisesti jos kadonnut ja ruumis yms löydetty niin ihan kotitalon läheltä.
Joissain katoamisissa ei edes viranomaiset etsi,miehen sukulainen katosi 8 vuotta sitten,todettiin vain että kyllä se sieltä tulee takaisin kun jälkiä jättämättä hävisi..joo tulihan se takasin,viimevuonna kalastajan verkossa :x

Samaa kanssa monesti miettinyt että tosi moni kadonnut löytyy melko läheltä katoamispaikkaa.

Kanssa miettiny kuinka noi poliisit oikein etsii. Täälläkin katos mies, alkoholiin menevä (laskee poliisien etsimis intoa?). 2kk oli kadoksissa, löytyi melko läheltä kotoaan syvästä ojasta/ luomasta. Luulin et ensimäisenä etsitään KUNNOLLA lähiympäristö?!

Yhteistyössä