Vai niin

Mä olen varmaan sitten tehnyt jotain kammottavan väärin kun tuo 4v toivoo itse puuroa aamu- ja iltapalaksi :| No en ole alkanut kiduttamaan ja joka välissä keittämään, mutta siinäpä on lisää säälittävää. Paskamutsi :xmas:
 
Tuosta tuli mieleen ajat jolloin mies aikoinaan muutti meille.

Osa perheen arkijutuista oli hänelle uutta (eri perheissä eri tavat) ja yksi niistä uusista "omalaatuisista" tavoista josta hän kovin piti ja alkuaikoina hirveästi hehkutti, on tapamme leipoa sämpylät aamaiselle jotakuinkin joka aamu. Miehen mielestä se oli niin, niin ihanaa saada aina tuores sämpylä.

Muuan tuttu sen sijaan asian kuultuaan kauhisteli moista barbaarista tapaa ja varoitteli kovin, että kyllä meiltä kaikilta kohta suolisto menee pilalle, koska kenenkään vatsa ei kestä tuoreen leivän päivittäistä syöntiä. Ihan tosissaan vaahtosi tekevänsä kohta ilmoituksen ainakin neuvolaan, kun lapsia noin huonosti syötetään.

;)
 
Tuosta tuli mieleen ajat jolloin mies aikoinaan muutti meille.

Osa perheen arkijutuista oli hänelle uutta (eri perheissä eri tavat) ja yksi niistä uusista "omalaatuisista" tavoista josta hän kovin piti ja alkuaikoina hirveästi hehkutti, on tapamme leipoa sämpylät aamaiselle jotakuinkin joka aamu. Miehen mielestä se oli niin, niin ihanaa saada aina tuores sämpylä.
Ihana tapa :) Teillä on varmaan mukava herätä... täytyy kokeilla itsekin joku aamu samaa.
 
Mä sain "haukut" kun tunnustin antaneeni ekaluokkalaiselle PIKAPUUROA aamupalaksi. Pikapuuroa. Kerta-annospussissa! Vedenkeittimellä vettä vaan päälle ja puuro on valmis. Eikä tässä vielä kaikki; tarjoamassani pikapuurossa on mukana MARJAN MAKU.

Pitäisi itse keittää puuro :heart: eikä mitään valmiita makujuttuja, tietenkään.

Mun reaktioni? "Ihan sama, ei kiinnosta".
 
Mä sain "haukut" kun tunnustin antaneeni ekaluokkalaiselle PIKAPUUROA aamupalaksi. Pikapuuroa. Kerta-annospussissa! Vedenkeittimellä vettä vaan päälle ja puuro on valmis. Eikä tässä vielä kaikki; tarjoamassani pikapuurossa on mukana MARJAN MAKU.

Pitäisi itse keittää puuro :heart: eikä mitään valmiita makujuttuja, tietenkään.

Mun reaktioni? "Ihan sama, ei kiinnosta".
Nää on kyllä hauskoja.
Kovin paljon on maailmassa asioita, joista voi ottaa pultit - niin kuin nyt se, miten joku toinen lapsilleen puuron keittää. :D
 
"hankey"
Mä sain "haukut" kun tunnustin antaneeni ekaluokkalaiselle PIKAPUUROA aamupalaksi. Pikapuuroa. Kerta-annospussissa! Vedenkeittimellä vettä vaan päälle ja puuro on valmis. Eikä tässä vielä kaikki; tarjoamassani pikapuurossa on mukana MARJAN MAKU.

Pitäisi itse keittää puuro :heart: eikä mitään valmiita makujuttuja, tietenkään.

Mun reaktioni? "Ihan sama, ei kiinnosta".
En kehtaa tutuille edes sanoa, että koululaiset ovat ITSE joutuneet tekemään tuon pikapuuronsa.
 
[QUOTE="vieras";22958676]Se oli varmaan joku karppi, joka sun lapsias sääli... :xmas:

Pelkää varmaan, että niistä tulee ylipainoisia ja muutenkin huonovointisia.[/QUOTE]

Ei kun ei itse voi sietää puuroja, on ennenkin antanut ymmärtää säälittävyyteni puurojen suhteen. Minusta jokainen saa syöttää lapsilleen ihan mitä itse tahtoo, kunhan tulevat ruokituiksi suht kohtalaisesti edes.
Vedin melkein herneen sieraimeen, mutta muistinkin sitten kaapissa olevan suklaan.:xmas:
 
[QUOTE="vieras";22958676]Se oli varmaan joku karppi, joka sun lapsias sääli... :xmas:

Pelkää varmaan, että niistä tulee ylipainoisia ja muutenkin huonovointisia.[/QUOTE]

Tämä mullakin kävi mielessä.
Puurohan on ihan sama kuin syöttäis niille kolmanneksen pitkosta hillolla aamupalaksi.
 

Yhteistyössä