Vai muka "oma terkka" neuvolassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täällä Oulussa ainakin mulla on ollut "se oma" sen yhen, ainoon ekan kerran.
Muullon aina vaihtuva tai sitten joku sama terkka pari kertaa ennen lääkärineuvolaa, muttei se alueen oma. Eli mä en ainakaan oo saanu mitään läheistä "sidettä" terkkaan josta hehkutetaan...siis tuttu ja turvallinen, pah!

No ei sinänsä haittaa kun en tykännyt siitä muutenkaan...mutta onko suurimmalla osalla muka tosiaan sellainen "tuttuus" neuvolaan ja terkkaan?

Meillä toimii hyvin. Mulla oli esikon kanssa sama terkka alusta asti, kesäloma aikaan kävin kerran sijaisella. Nyt kun ootan toista niin sama täti hoitaa edelleen. On ihan mukavakin. Ja tykkään kyllä että on sama tyyppi, tietää meistä paljon ja ei aina tarvii selitellä asioita uudelle naamalle.

minulla kans oulussa raskausaikana oli sijaisia/harjottelijoita... alko jo tympäsemään se :/ no onneksi loppuvaiheessa oli tämä oma kuitenkin, mutta eipä mitään läheisempää tuttavuutta tullut hänen kanssaan. ensimmäistä lastani odottaessa oli aina sama neuvolatäti ja hän oli aivan ihana tapaus :)

Juups, no täällä pikkupaikkakunnalla ei olekaan kuin yksi ainut, joten kyllä se on tutuksi tullut... Tosin harvassa taitaa olla ne mammat, jotka tästä henkilöstä tykkää, useimmat joutuvat vaan sietämään...

Juu, siksi mä en oikein tykkääkkään käydä tuolla neuvolassa kun aina eri naama. Jotenkin niin "kolea" olo, enemmän mä saan tietoo netistä ja täältä. Turhauttavaa ravata kusinäytteellä ja siksi siirränkin aikoja jos/kun ei mitään oireita ole, verenpainetta seurailen kotona ja ainaki tähän asti pissa ollut puhdas. Meillä muutto edessä eli vaihtuu taas jo siksi koko neuvola, saas nähä mimmonen meininki siellä.
Täällä tuntuu ettei kukaan mua tunne kuitenkaan siellä neuvolassa...ja toivottavasti kaikki menee hyvin ettei tarviis ravatakkaan neuvolassa, tosin jos jotain ilmenee, äippäpolillehan sitä joutuu eikä neuvolan seurantaan...siihen tuttuun ja turvalliseen - hah!

Mitenkähän käy kätilön kanssa, voi viude jos kemiat ei pelaa sielläkään tai vuorot vaihtuu koko ajan tms. että monta eri ihmistä huseeraa...

Yhteistyössä