Vai muka epävakaa asunnonmyyntitilanne, MY ASS!!! :D

[QUOTE="sasa";24821874]Palstalogiikkaa parhaimmillaan. uuden asunnon liikenneongelmat eivät tunnu missään, kun on keväällä jäämässä äitiyslomalle...
Ikuisestiko olet kotona?[/QUOTE]

Kuka on puhunut liikenneongelmista? Jos olisit linkittänyt koko kirjoitukseni niin siinähän kerroin että asumme sitten bussipysäkin vieressä ja ihan aseman lähellä. Mieheni ja minä emme tarvitse kuin pääsyn keskustaanpäin ja siihen suuntaan liikenne sujuu moitteettomasti. Samoin jos haluaisi vaikkapa Espoon puolelle Leppävaaraan. Ja kyllä, aion kyllä töihin palata, edelleenkin sinne keskustan suuntaan jonne pääsen kyllä hyvin, kiitos vain huolestasi :D :hug:
 
[QUOTE="vieras";24821763]Pitskussa tulee tosi nopsaan ikävä sitä myytyä autoa.[/QUOTE]

Pitskusta alueena ei oo kauheesti kokemuksia. Siis tietysti sen tiedän ettei se mikään pahin mahdollinen häiriöalue ole mutta onko jotain mitä voisitte kertoa? Siis ruusuja ja risuja, mikä toimii ja mikä ei? Kuitenkin Espoon puolella tuli oltua ajamassa yhteisiä etuja aika paljon, ois kiva jatkaa uudella asuinalueella.
 
Maatushka harmaana
Meillä on Kuopiossa ollut reilu kk asunto myynnissä. Eilen tuli eka tarjous ja aika lailla alakanttiin. Me olemme löytäneet unelmatalomme, mutta taitaa sekin niinkuin kaikki muutkin kivat kohteet mennä alta ennen kuin tämä meidän saadaan myydyksi... :(
 
Meillä on Kuopiossa ollut reilu kk asunto myynnissä. Eilen tuli eka tarjous ja aika lailla alakanttiin. Me olemme löytäneet unelmatalomme, mutta taitaa sekin niinkuin kaikki muutkin kivat kohteet mennä alta ennen kuin tämä meidän saadaan myydyksi... :(
Voi ei, ikävä tilanne. Me oltiin kyllä aika optimistisia että tämä meidän nykyinen koti menee hyvin kuten menikin, koska meillä kävi aikoinaan todellinen tuuri että saimme tämän keskivertoa edullisemmin ja remontoinnin ja fiksailun jälkeen saimme reilusti paremman hinnan nyt. Alue on todella kysytty. Siihen varauduimme ettemme löytäisi heti uutta mutta kävikin niin hyvin että heti natsas.
Toivon teille onnea asunnonmyyntiin, myyttekö itse vai onko välittäjä?
 
ex-pitskulainen
Pitskusta alueena ei oo kauheesti kokemuksia. Siis tietysti sen tiedän ettei se mikään pahin mahdollinen häiriöalue ole mutta onko jotain mitä voisitte kertoa? Siis ruusuja ja risuja, mikä toimii ja mikä ei? Kuitenkin Espoon puolella tuli oltua ajamassa yhteisiä etuja aika paljon, ois kiva jatkaa uudella asuinalueella.
Kiva ja rauhallinen, varsinkin kirkon/aseman seutu. Päiväkodit tupaten täynnä tietysti niinku muuallakin helsinkiä. Mutta sinnehän on vissiin viime vuonna pykätty joku kerrostalollinen ex-asunnottomia deekuja talo täyteen? en sit tiedä miten tämä vaikuttaa sielä elosteluun. Ja liikenneyhteydethän on lähes loistavat pohjoinen-etelä akselilla. Ja jokerikin menee.
 
Meillä on Kuopiossa ollut reilu kk asunto myynnissä. Eilen tuli eka tarjous ja aika lailla alakanttiin. Me olemme löytäneet unelmatalomme, mutta taitaa sekin niinkuin kaikki muutkin kivat kohteet mennä alta ennen kuin tämä meidän saadaan myydyksi... :(
Tehkää vastatarjous. Me tarjottiin alakanttiin myös, ei se ota jos ei annakaan :D Puolivälistä löytyi molempia tyydyttävä ratkaisu :)
 
Maatushka harmaana
Tehkää vastatarjous. Me tarjottiin alakanttiin myös, ei se ota jos ei annakaan :D Puolivälistä löytyi molempia tyydyttävä ratkaisu :)
Joo, niin me tehtiinkin. Nyt odotellaan heidän vastatarjousta sitten. Toivotaan, että olisivat koittaneet kepillä jäätä, kun tarjosivat 17 donaa alle pyyntihinnan eikä sillä saada kyllä vielä kauppoja syntymään, kun jo kerran olemme 7 tonnia pudottaneet pyyntiämme.
 
"vieras"
Pitsku on ihana. Tosiaan päiväkodit ovat täynnä, mutta muuten kaikki toimii. Liikenneyhteydet tosiaan hyvät. Deekut eivät asu aseman suunnalla vaan kauempana Munkkivuoren päässä Pitäjänmäen tietä. Lähimarket S-market on parhaillaan isossa remontissa ja avautuu pian aivan uutena.
 
[QUOTE="vieras";24826016]Pitsku on ihana. Tosiaan päiväkodit ovat täynnä, mutta muuten kaikki toimii. Liikenneyhteydet tosiaan hyvät. Deekut eivät asu aseman suunnalla vaan kauempana Munkkivuoren päässä Pitäjänmäen tietä. Lähimarket S-market on parhaillaan isossa remontissa ja avautuu pian aivan uutena.[/QUOTE]

Mietittiin pitkään että muutammeko nyt ennen vuodenvaihdetta vai kesällä mutta päätimme että nyt että esikoisemme ehtii tutustua eskarissa eikä sitten suoraan kouluun uutena. Vaikka paljon pojallamme on kavereita ympäri pk-seutua nuoresta iästään huolimatta niin silti halusimme että kulmat ja kaverit tulevat vielä tutummiksi ennen koulun alkua. Tietääkö kukaan onko alueen kouluissa eskareita? Pitääkin alkaa selvittelemään asioita, herranjestas!
 
[QUOTE="vieras";24826043]Vai muutattekohan just niihin uusiin taloihin sen asuntolan lähelle...[/QUOTE]

Ei ole ihan uusi talo, on 2008 rakennettu. Eikä mua asuntolat haittaa kun useinhan ne ovat päihteettömiä ja pitäähän ihmisten saada paikka jossa saavat taas jalat kantaviksi ja elämä raiteilleen.
 
"vieras"
Muutatteko sit Purotielle? Se on kyllä kiva. Strömbergin koulun yhteydessä on esikoulu, johon varmaan alueen lapset menee. Ala-aste sitten samassa talossa. Koulu on S-marketin takana muutaman sadan metrin päässä.
 
[QUOTE="vieras";24826108]Muutatteko sit Purotielle? Se on kyllä kiva. Strömbergin koulun yhteydessä on esikoulu, johon varmaan alueen lapset menee. Ala-aste sitten samassa talossa. Koulu on S-marketin takana muutaman sadan metrin päässä.[/QUOTE]

En mä ihan osoitetta halua paljastaa, oon tainnut kertoa jo vähän liikaakin :D Nyt on paljastettu kaupunginosa ja talon valmistumisvuosi, nyt saa riittää :) Mut kiitti tiedosta, oon tässä vähän ottanutkin selvää alueen kouluista ja eskareista ja päiväkodeista. Tosin taidan kikkailla nuorimman kanssa niin ettei tarvita edes päivähoitopaikkaa ennen mun äippälomaa.
 
vierailijana
Vitusti onnea teille!! Meillä talo ollu myynnissä jo 5kk, 2 katsojat, ei tarjouksia ei mitään:( Olis perheellä muutto vuodenvaihteessa toiselle paikkakunnalle. Tai nyt näyttää siltä, että mies lähtee yksin:( .... Mä jään mätänemään tänne lasten kanssa.....
 
Vitusti onnea teille!! Meillä talo ollu myynnissä jo 5kk, 2 katsojat, ei tarjouksia ei mitään:( Olis perheellä muutto vuodenvaihteessa toiselle paikkakunnalle. Tai nyt näyttää siltä, että mies lähtee yksin:( .... Mä jään mätänemään tänne lasten kanssa.....
Voi ei :( Myyttekö itse vai välittäjän kanssa? Kokeilkaa vaihtaa välitysfirmaa tai yrittäkää itse? Me myytiin itse. Nyt vaan kaikki naamakirjat yms. käyttöön ja sana kiertoon!
 
vierailijana
Voi ei :( Myyttekö itse vai välittäjän kanssa? Kokeilkaa vaihtaa välitysfirmaa tai yrittäkää itse? Me myytiin itse. Nyt vaan kaikki naamakirjat yms. käyttöön ja sana kiertoon!
Naamakirjat on käytössä ja kaikille olen tästä toitottanut.... paikkakunta vaan pieni käpykyläkaupunki ja meillä OK- talo ja hinta pikksen päälle 200,000€ niin ei mene niin hyvin kuin 200 alle... Tutut ihastelee aina meidän taloa, ja ihmettelee kun ei tää mene. Nyt on vaan niin hailjaista ainakin täällä.... Vaikka uudellamaalla ollaankin. Suututtaa, harmittaa, itkettää ja pelottaa:( Ja en usko että välittäjän vaihto auttas. Vai pitäskö kutsua toi kiinteistö Kaisa????
 
Naamakirjat on käytössä ja kaikille olen tästä toitottanut.... paikkakunta vaan pieni käpykyläkaupunki ja meillä OK- talo ja hinta pikksen päälle 200,000€ niin ei mene niin hyvin kuin 200 alle... Tutut ihastelee aina meidän taloa, ja ihmettelee kun ei tää mene. Nyt on vaan niin hailjaista ainakin täällä.... Vaikka uudellamaalla ollaankin. Suututtaa, harmittaa, itkettää ja pelottaa:( Ja en usko että välittäjän vaihto auttas. Vai pitäskö kutsua toi kiinteistö Kaisa????
Mä en tiiä noista välittäjien palkkioista, ottavatko he vasta kaupan tultua vai miten? Olisko mahdollista että alatte myydä itse vai joutuisitteko maksamaan välittäjälle sitten jotain? Nimittäin jos itse myisitte niin voisitte ainakin välittäjän palkkion jättää laskuista yms. Paljonko voisitte tiputtaa hinnasta?
Harmittaa oikeasti teidän puolesta vaikkei tunnetakaan mut uskon että teitä ottaa päähän.
 
vierailijana
Mä en tiiä noista välittäjien palkkioista, ottavatko he vasta kaupan tultua vai miten? Olisko mahdollista että alatte myydä itse vai joutuisitteko maksamaan välittäjälle sitten jotain? Nimittäin jos itse myisitte niin voisitte ainakin välittäjän palkkion jättää laskuista yms. Paljonko voisitte tiputtaa hinnasta?
Harmittaa oikeasti teidän puolesta vaikkei tunnetakaan mut uskon että teitä ottaa päähän.
Välittäjän kanssa tehdään aina soppari. Meillä nyt toisen kerran 4kk..... se on aina joku prosentti koko kauppasummasta. Meillä oli vissiin joku 3, ja jotain.... vissiin:O en muista just nyt. Ja jos ns. itse myydään sopparin aikana, joudumme siltikin maksamaan välittäjälle kun meillä on se soppari. Hintaa laskimme jo 9000 € ja paljoa todellakaan ei ole varaa pudottaa. Täällä taloja myynnissä ihan sikana nyt. Silloin 5v. sitten kun tämän ostimme , taloja myynnissä alle puolet mitä nyt... Kun sais tän vaikka edes vuokralle , mutta sekin tuntuu olevan hankalaa....
 

Yhteistyössä