+ vai - Kokemuksia haamuista ja epäselvistä r-testeistä!



< miettikääs tätä.
Tämän hetkisen raskauteni keston arvion mukaan olisin testeissä rv 2+5 ja 4+3.
Eli on melkein mahdotonta, että toi aikasempi olis positiivinen! Mutta mun mielestä viivat on aika saman näköset, toinen tietenkin vahvempi, mutta yhtä paksut ja vahvemmat vasemmasta reunasta.

Predictor ei taida olla se paras testimerkki, vai mitä olette mieltä?

MUOKSMUOKS! Ekan testin jotain rvt 2+1 :LOL:
Eli vasta juuri hedelmöittynyt, negatiivinen siis!
Toisen testin rvt 3+6 eli juuri ja juuri näkyy testissä! :)

Toistan:
Predictor ei taida olla se paras testimerkki, vai mitä olette mieltä?
 
Laitanpa omanikin tänne ihmeteltäväksi, näissä kuvissa siis yksi ja sama testi, joku kasettimallinen paikallisesta marketista:







Tein torstaina toisen tuoosta paketista, ja se oli kyllä puhdas nega, eli ei haamun haamua, ja nyt eilen iltapissasta tupsahti tuo... Nyt odottelen, jotta apteekki aukeaa, että pääsen testaamaan uudestaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leli82:
Oho, sain sen toimimaan! =)

Tässäpä pari minun testiä eiliseltä ja tältä päivältä. Tänään kp 31/29. Onko nämä nyt niitä viivanpaikkoja vaan? Testinä kotitestin one step.
Ei ole viivanpaikka kun yltiöpostiivinen haamu :)
Teeppä uus testi joku aamu :)
 
Eilen:
kp 25 / 28-32
dpo 10 (ovis ultrattu eli aika tarkka pitäisi olla tuo tieto +-1 pvä?)
Testi Predictor Early, tehty päivällä n. 4h rakossa odotelleesta pissistä.
http://s777.photobucket.com/albums/yy57/img02022010/?action=view&curren t=IMG_8388.jpg

Tänään:
kp 26, dpo 11, aamulla sama testi uudelleen ja ihan puhdas nega. Eli jokin viivanpaikka tms. oli tuo eilinen. Testit tehty ohjeiden mukaan ja katsottu määräaikojen puitteissa.
 
Leli82, kyllä minä ainakin nään siinä vahvistunutta viivaa. Toivotaan, että jatkuu vahvistuminen :heart: Mikä sulla kp menossa?

Kuutsa, no onpa kyllä ihan selkee tuo toinenkin viiva minusta. Ja väriä nään kyllä siinä viivassa. Entä jos kokeilee jotain toisen merkkistä testiä?

 
Viiden tunnin tuskaisen kusen pidättelyn jälkeen tuhlasin sen kalliin clearbluen. Olen tuijottanut niitä liuskojen haamuja viiden minuutin välein eri valossa ja asennossa jo pari päivää, pakko oli jo kokeilla jotain muuta testiä.
Minun sarjani saa kauniin päätöksen. Tästä näkee hyvin, kuinka epämääräisetkin viivat voivat merkitä plussaa. Alin liuska ja clearblue on molemmat tehty tänään. Liuska vieläpä aamupissistä! Siinäpä ihmettelemistä. =) :heart:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Leli82:
Viiden tunnin tuskaisen kusen pidättelyn jälkeen tuhlasin sen kalliin clearbluen. Olen tuijottanut niitä liuskojen haamuja viiden minuutin välein eri valossa ja asennossa jo pari päivää, pakko oli jo kokeilla jotain muuta testiä.
Minun sarjani saa kauniin päätöksen. Tästä näkee hyvin, kuinka epämääräisetkin viivat voivat merkitä plussaa. Alin liuska ja clearblue on molemmat tehty tänään. Liuska vieläpä aamupissistä! Siinäpä ihmettelemistä. =) :heart:
voisi siis vähän tuota liuskatestiä tässä moittia :)
itse jos tekisin tuollaisen, niin en uskaltaisi iloita ja sitten olisin jo ostamassa tuota digitestiä.... tästäpä syystä olen nyt päättänyt tän tokan yrityksessä käyttää ihan pelkästään digitestejä, mun hermot ei kestä viivojen arvailuja :LOL:

 
Kuutsa :hug: Tuo digitaalinen on ainakin harvinaisen selkeä, tosin en tiedä noita herkkyyseroja ja en musita mainitsitko kiertopäiviä. Taitaa olla näissä testeissä tuo herkkyys vähän huonokin puoli, että ehkä pitäis itekki hankkia vähemmän herkempiä.

Leli, onnea vielä täältäkin :heart:
 
PRKLE Predictor! Sama täällä. Sain viivoja, jotka ei pysyneet. Olivat kuitenkin selvätsi 5 min kuluttua, jolloin ohjeiden mukaan piti katsoa tulosta. Sitten hävisivät.

Menkat alkoi normikierron puitteissa. Menkkojen loppupuolella testasin varmuuden vuoksi. Ajattelin, että sain varhaisen km:n ja halusin varmistaa, että testi on taas nega, koska en mennyt lääkäriin. Taas oli viiva, illalla.

Seuraavana aamuna verikokeisiin. HCG alle 1. Lääkärin mukaan olin tuskin ollut raskaana. Epäselväksi jäi, oliko kemiallinenkin sellainen poissuljettu. Mitä luulette?
 
Mulla on tällä hetkellä melkoista arpomista noiden testien kanssa. Aloitin ihan liian aikaisin, kun menin päivissä sekaisin.
Dpo 10 ihan vähän testiajan jälkeen (n. 30min) haamujen haamu Mammaksin testillä
Dpo 11 edelleen ihan vähän testiajan jälkeen haamujen haamu samalla merkillä + iltapäivällä B-surella vähän testiajan jälkeen haamujen haamu
Dpo 12 (jolloin mopo vähän karkasi testaamisessa...) ehkä (huom!) testiajan aikana haamujen haamu, joka sitten vahvistui tietty testiajan jälkeen, taas Mammaksin testi. Sitten päivällä Apteekin oma ja edelleen haamujen haamu suunnilleen testiajan puitteissa. Ja sitten illalla First Signal testiajan sisällä haamujen haamujen haamu, joka on 3h päästä vahvistunut kunnon viivaksi (mihin ei tosiaan voi enää luottaa).

Ja noi haamujen haamut on ollut tosiaan sellasia, että kun tietyssä valossa ja tietyssä asennossa katsoo, niin näkee. Selkeämmin sitten, jos purkaa testin...

Hassua vaan, kun noita roskishaamuja tulee nyt kaiken merkkisillä. Apteekin omaan en ainakaan ikinä ole aikaisemmin saanut kyllä yhtään mitään.

On vähän aikaiset päivät testailla, tiedetään... Huomena aamulla vielä ja sit loppuu koko testailu. Jotenkin vaan epäilen, että en kyl tosiaan ole raskaana
:(
 
Marble, suosittelen tuota cb:n digitaalista. Mullakin tuli vain nuita haamuja kolme päivää ja sitten kyllästyin noihin liuskoihin ja digitaalinen antoi plussan. Onhan se kallis, mutta on se sen arvoistakin saada kunnon vastaus. Joko on raskaana tai ei. :) Onnea matkaan.
 
Heippa... kuinka usein mammaksi.fi sivuilta tilattu Daavid testi antaa roskishaamun testiajan jälkeen?
Illalla tein noin kello 22.00 vielä ovistestin jotka antoi minulle kaksi selkeää viivaa...
En ole saanut moiseen raskaustestiin edes tuota roskisviiva... :/ ja nyt olen ihan ymmälläni että mitä tuo tarkoittaa...?
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko kellään kokemusta first signal kasettitestistä? Antaako mitään viivaa jos nega? Mä tein toissapäivänä testin ja testiajan jälkeen ilmestyi viiva :eek: sitten eilen illalla tein rfsun liuskan eikä näyttänyt juuri mitään.. mitä nää meinaa?? tässä kuva http://aijaa.com/bl0Jvx kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä! :D
 

Yhteistyössä