En kyllä huomannut että mitään olis tullut.. vatsa toimi kyllä hyvin ennen synnytystä. En mitään peräruisketta halunnut enkä olis ottanutkaan ja mulle oli ihan sama, mitä sieltä ulos tulee. Olin sanonut miehellekin etukäteen, että se voi olla sotkuista. Valokuvissakaan, missä vauva juuri tullut ulos siihen sängylle ei näy mitään eritteitä sen suuremmin.
Nyt välähtikin mieleen, että kun menin synnytyksen jälkeen suihkuun niin kätilö kehotti kokeilemaan tulisko pissaa. Että ehkä sitten ei tosiaan mitään tullut sen vauvan mukana? No enhän mä tosin siellä suihkussa käydessäni mitään pissalla käyntiä edes muistanut kokeilla, ei ollut hätä, kyllä se sitten tuli siinä ihan normaalisti ajan myötä taas, pissahätä siis
Tosin oli aika luksusta, kun ei tarvinnut koko ajan enää vessassa rampata, kuten raskausaikana B)
Niin ja illan aikana vielä kotona ja sairaalaan mennessäkin sekä paikan päällä, oli pitkään tunne että olis kakkahätä, mutta vessassa ei mitään tullut enää ulos. Että olisko sitten kuitenkin suoli tyhjentynyt jo sillon.