V
vierailija
Vieras
Ihan esiksi ongelmani ei ole tuo juominen vaan se, että olin väsynyt jo valmiiksi ennen, kuin se moralisaarna alkaa niin olen nauttinut alkoholia, mutta hoidan kyllä työni erittäin hyvin, jos suinkin olen hereillä.
Nyt kuitenkin kävi niin, että tässä alkoi väsyttämään ja heräsin äsken.
Aluksi ajattelin, että olipa lähellä, mutta onneksi vanhempien tuloon on vielä vartti.
Olin nähnyt unta, että olin laittanut lapset nukkumaan jo ja luulinkin sitä vielä todeksi, kunnes tilanne alkoi valjeta minulle. Aloin ihmetellä miksi olen yltäpäätä kastunut.
Huomasin, että olen nukkuessani laskenut alleni kokonaisen rakollisen ja allani on 5000€ sohva, joka on tässä samassa sotkussa.
Tämän lisäksi lapset ovat kadonneet enkä minä oikeasti niitä ollutkaan laittanut nukkumaan vaan se oli minun untani.
Olen huhuillut ja kiertänyt koko talon, mutta en löydä heitä mistään.
Nyt tämä sotku taida ihan vartissa korjaantua mitä minä teen.
Antakaa selviytymisvinkkejä vai onko pako ainoa ratkaisu?
Toisaaltaan haluaisin minun palkkani, jos saisin tilanteen vielä lavastettua kuntoon.
Pitäisikö jotenkin yrittää viivyttää vanhempien kotiin paluuta?!
Nyt kuitenkin kävi niin, että tässä alkoi väsyttämään ja heräsin äsken.
Aluksi ajattelin, että olipa lähellä, mutta onneksi vanhempien tuloon on vielä vartti.
Olin nähnyt unta, että olin laittanut lapset nukkumaan jo ja luulinkin sitä vielä todeksi, kunnes tilanne alkoi valjeta minulle. Aloin ihmetellä miksi olen yltäpäätä kastunut.
Huomasin, että olen nukkuessani laskenut alleni kokonaisen rakollisen ja allani on 5000€ sohva, joka on tässä samassa sotkussa.
Tämän lisäksi lapset ovat kadonneet enkä minä oikeasti niitä ollutkaan laittanut nukkumaan vaan se oli minun untani.
Olen huhuillut ja kiertänyt koko talon, mutta en löydä heitä mistään.
Nyt tämä sotku taida ihan vartissa korjaantua mitä minä teen.
Antakaa selviytymisvinkkejä vai onko pako ainoa ratkaisu?
Toisaaltaan haluaisin minun palkkani, jos saisin tilanteen vielä lavastettua kuntoon.
Pitäisikö jotenkin yrittää viivyttää vanhempien kotiin paluuta?!