Vahaukseen APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KarvaKasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KarvaKasa

Vieras
Oon tässä nyt parina päivänä koittanu vahailla noita säärikarvoja, kokeiltu on kylmävahaliuskoja ja kuumavahaa. Mutta karvat ei vaan lähde!! Sänki on kyllä ihan passelin mittainen vahausta ajatellen, mutta ei. Mitä tässä nyt tarvis tehdä??
Olis niiiiiiiiin kiva, kun olis kesällä siloset sääret ilman päivittäistä höyläilyä :)

Pese jalat kunnolla ettei niissä ole rasvaa, sitten laitat vähän talkkia ja sitten kuumavahan, paina kangas myötäkarvaan ja silitä se kunnolla karvoihin kiinni, sitten riuhtaiset vastakarvaan, johan on kumma jossei lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Pese jalat kunnolla ettei niissä ole rasvaa, sitten laitat vähän talkkia ja sitten kuumavahan, paina kangas myötäkarvaan ja silitä se kunnolla karvoihin kiinni, sitten riuhtaiset vastakarvaan, johan on kumma jossei lähde.

No noin just mä oon tehny, mutta karvat on tiukassa ja pysyy!! Mulla on varmaan jotku superhypersitkeetkarvat!

Sama ongelma mullakin. Paketillinen mennyt kylmävahaa ja toinen jalka polvesta alas päin vasta karvaton. Ja pinseteillä sain nyppiä vielä muutaman...
Meni hermot ja päätin ostaa epilaattorin. Saas nähdä tekeekö sillä mitään.

Bikinirajat sai hyvin otettua niilä kylmävahaliuskoilla! Mutta tosiaan ei niistä muuhun ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja KarvaKasa:
osta epilaattori

Ne on niin perkuleen kalliita!

mut sillä surruuttaa monta vuotta, kyl ne mönjätkin maksaa, varsinkin jos eivät edes toimi. :D

No toi on kyllä ihan totta :) Eipä kai tässä sitten muu auta, kun ruveta sellasta katteleen. Minkäköhän merkkinen olis hyvä?

osta epilaattori

Ne on niin perkuleen kalliita!

mut sillä surruuttaa monta vuotta, kyl ne mönjätkin maksaa, varsinkin jos eivät edes toimi. :D

No toi on kyllä ihan totta :) Eipä kai tässä sitten muu auta, kun ruveta sellasta katteleen. Minkäköhän merkkinen olis hyvä?

Miula on tuolla käyttämätön braun :D Makso 90?. Pitäs vissiin opetella käyttämään tai viskata vesilintuu sillä :D

Kävin anttilan sivuilla kattomassa, ja taidan mäkin tilata semmosen Braunin epilaattorin.
Mulla kun on periaatepäätös, että meidän kotiin ei mitään Philipsiä osteta.

http://www.pixmania.com/fi/fi/1747/xx/xx/448/45/criteresn.html mitä makso?

No tossa sun laittamassa linkissä ei ollu sitä, mitä Anttilasta katoin. Sen hinta oli 89?. Ja osissa tietty maksan ;)

arvokas on, mulla on se philipsi, ja oon ollu tyytyväinen, makso muistaakseni 35e gigantissa :) muta onnea valitsmallesi tielle, auuuu :D

http://www.pixmania.com/fi/fi/1747/xx/xx/448/45/criteresn.html mitä makso?

No tossa sun laittamassa linkissä ei ollu sitä, mitä Anttilasta katoin. Sen hinta oli 89?. Ja osissa tietty maksan ;)

arvokas on, mulla on se philipsi, ja oon ollu tyytyväinen, makso muistaakseni 35e gigantissa :) muta onnea valitsmallesi tielle, auuuu :D

Meillä vaan on Philipsien kans aina käyny ohrasesti, järjestään kaikki vehkeet ollu susia. Mutta tänk juu vaan, varmasti tuun nauttimaan leppoisista epilointihetkistä :)

Yhteistyössä