Vähänkö repesin tästä Ariel-mainoksesta! xD (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilavitkutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no onhan toi mainos rasistinen, mutta sitäkin pahempi asia mielestäni on nuo alastomat lapset! kumma juttu että täällä äitien kesken pohditaan ennemmin sitä, onko rasismi tervettä vai ei kuin sitä, onko oikein näyttää alastonta lasta televiossa..

Alkuperäinen kirjoittaja pömpeli:
no onhan toi mainos rasistinen, mutta sitäkin pahempi asia mielestäni on nuo alastomat lapset! kumma juttu että täällä äitien kesken pohditaan ennemmin sitä, onko rasismi tervettä vai ei kuin sitä, onko oikein näyttää alastonta lasta televiossa..

no eiköhän jokainen oo pippeleitä nähny joka tapauksessa...

Tuo eka mainos on kamala! Mä olen sen ennenkin nähnyt ja mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa. Mun lapseni on juurikin samanvärinen kuin mainoksen "likainen" poika ja menee kyllä tosi henkilökohtaiselle tasolle ja loukkaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo eka mainos on kamala! Mä olen sen ennenkin nähnyt ja mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa. Mun lapseni on juurikin samanvärinen kuin mainoksen "likainen" poika ja menee kyllä tosi henkilökohtaiselle tasolle ja loukkaa :(

Mullakin on tuollainen tumma lapsi, mutta musta toi oli just hauska :)

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
No nyt mä ymmärrän miksi suomessa ei pestä lapsia kuin kerran viikossa....

No juu, ilmankos niitä tummahipiäisiä lapsia on alkanut näkyä katukuvassa enemmän ja enemmän, kun suomalaiset ei pese kersojaan...

Yhteistyössä