vähän yököttävä olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miikuli

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
1 707
0
36
liittyen noihin venäläisiin lomailijoihin.
käytiin siis uimassa...ja nää niin hienot venäläiset naiset,voi jessus,siellä kyllä lukee isoilla kirjaimilla,että suihkuun ennen saunaa ja altaaseen menoa.sekä saunaan ilman uikkareita.nämähän ravas altaan ja saunan väliä ilman riisuuntumista uikkareista,sekä suihkussa käymättä...siis saunasta suoraan altaaseen :o
ei mitään rajaa...
klooria oli viikonloppuna niin paljon altaassa,et kaikki pienemmät lapset alkoivat yskiä ja silmiä kirvelsi kaikilla :attn:

ja se kyynärpää taktiikka ruokaillessa :whistle:

no joo...

yksi nainen sanoi et teki pikkasen häijyä,kun tämä yksi näistä hienoista naisista raapi ittiään saunassa...ja sieltä sit suoraan altaaseen.
syömään mennessä oli käsidesi käytössä...me isommat sitä käytettiin,mut tää pienin ei.ei kyllä liikkunut missään lattioilla sylissä tai omissa rattaissaan oli,ja sit tulikin se vattatauti...

no näin just, saman olen nähnyt, mutta myös muiden ihmisryhmien kanssa: kotona puettu uimapuku vaatteiden alle, ja sitten juostaan suoraan altaaseen, tukkaa kastelematta, kun häveliäisyys tai kulttuuritavat estävät alasti hillumisen, yööökkk

ja se oli muutenkin näitten vierasmaalaisten kanssa vähän sopeutumista.juhlittiin niin et jotkut joutuivat vaihtamaan nukkumapaikkojaan.me oltiin sen verran kaukana esim.nuotiopaikasta ettei kuulunut kun pieni humu vaan ,kun huudattivat autonstereoita iltamyöhään.
ja toisten pulkat kelpasi kyllä mukaan,eikä niitä saatu sit takaisin siihen mistä otettiin vaan jätettiin lojumaan mäkien alle...krrr

juu..kun se niin ihana hajuvesi tuoksui siinä ruokalaarien ympärillä.HUOM....hajuvesi=kärpäsmyrkky
siinä ei lihamureke ja ulkofileet paljon päässyt makuhermoja kutkuttelemaan :D

Mä olin viime vuonna "pahimpaan" sesonkiaikaan kylpylässä, siellä oli siis todella paljon venäläisiä vuodenvaihdettaan juhlimassa. Mutta en mä kyllä huomannut ton tyyppistä käytöstä siellä, ihan ihmisiksi siellä kaikki oli. Ja kyllä noita suihkuttomia tällingissä ammeeseen menijöitä löytyy aika paljon suomalaisista 40+ naisista :/

aikas harvoin mä mistään tällasesta juttelen,mut nyt vaan on pakko.
siellä oli paljon venäläistä porukkaa ja kyllä ne ihan järestään laittoivat uikkarit pukuhuoneen puolella päälle ja siellä se vasta sit riisuttiinkin pois
tällä reissulla niille tuli aikas paljon palautetta häiritsevästä käytöksestä.me ei annettu,mut siinä ruokailuun mennessä kuuli kun ihmiset kävi valittamassa ja kyselemässä mahdollisia muita vapaita huoneita/loma-asuntoja.tää nyt oli ainakin tuolla ihan totista totta :|

Yhteistyössä