Vähän yli parikymppisiä äitejä Raumalta paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olisiko täällä joku?

Haluaisin kuulla kokemuksianne minkälainen asuinpaikka Rauma on kahden pienen lapsen 23v äidille+perheelle.

Mielestänne mukavia asuinalueita Raumalla?
Ei ehkä keskustasta, kerrostalo ei ole ensimmäinen haluamamme asumismuoto.

Onko kivoja puistoja, muuta tekemistä kahden pienen lapsen kanssa?
Palvelujen saatavuus? Kauppoja, ravintoloita ym.?

Kaikki info otetaan kiitollisena vastaan. :)

Raumalla, kun olen työn puolesta usein käynyt, niin koko kylä on täysin huumeiden vallassa. Monta kertaa on minullekin tultu myymään tai tarjoamaan "kamaa" ja kun olen poliisille soittanut, niin ovat sattumalta aina jossakin keikalla. Pari kertaa ovat tainneet epäilyni vuoksi saapua paikalle.

Kai ne huumehet sieltä satamasta virtaa kaupungille. Emt. Vielä kun Olkiluodon työmaa on käynnissä, niin 120% varmasti törmäät joka kerta kaupungilla liikkuessasi puolalaisiin, ranskalaisiin tai saksalaisiin.

Ja jos et puhu edes välttävää rauman giält niin varaudu syrjintään ja jonottamiseen joka paikassa. Raumaa puhuvilla raumalaisilla on aina etuoikeus kaikkialle + se, että kaikki tuntevat toisensa.

Muuten ihan kiva paikka :)

Alkuperäinen kirjoittaja työn orja;27218834:
Raumalla, kun olen työn puolesta usein käynyt, niin koko kylä on täysin huumeiden vallassa. Monta kertaa on minullekin tultu myymään tai tarjoamaan "kamaa" ja kun olen poliisille soittanut, niin ovat sattumalta aina jossakin keikalla. Pari kertaa ovat tainneet epäilyni vuoksi saapua paikalle.
)

Sinänsä jännä, että koko elämäni Raumalla asuneena, ei mulle ole koskaan tarjottu/myyty huumeita. Enkä ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän missään....

Mutta siis, paikkana musta kiva, joskun vähän hiljaisenlaista, ja jonkun hienon puiston tää kylä kaipaisi. Keskuspuisto on aika : /

Uskoisin että ulkomaalaisiin törmää muissakin kaupungeissa.

Yhteistyössä