Vähän verta..=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelokas

Vieras
Huomenta kaikki!
Pakko oli heti aamusta tulla kysymään mieltä painanutta asiaa.. Eilen illalla avomieheni kanssa harrastimme normaaliin tapaan seksiä, mutta tämän jälkeen wc:ssä käydessäni tuli paperiin pari pientä tippaa verta.. IIK.. Sen jälkeen ei kyllä yhtään ole tullut! Pelottaa vaan niin vietävästi! Onko vaarallista? Mistä voi jouhtua? Ehkä joku pieni haavauma? Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Olkaa kilttejä ja vastatkaa!=)

Minulle sanottiin neuvolassa, että yhdynnän jälkeen saattaa tulla tippa tai pari verta tai jotain verensekaista eritettä. Minulle on käynyt samalla tavalla kuin sinulle. Illalla yhdyntä ja aamulla pari tippaa verta. Olin myös huolissani ja soitin neuvolaankin. Kysyin lääkäriltä NP-ultrassa, että onko se paha merkki ja ei ollut, sillä vaavi voi hyvin. Lääkärin sanoi, että täytyy vaan ottaa ne petihommatkin rauhallisesti.

Heippa hei.

Mulla myös ollut alusta asti sama ongelma, yhdynnän jälkeen aina tulee vähän verta.

Mulla on kyllä selvästi kuivat limakalvotkin mutta siitä huolimatta naistentautien erikoislääkäri, jonka luona kävin rakenneultrassa, oli sitä mieltä, että yhdyntöjä kannattaa välttää jos on taipumusta veriseen vuotoon.

Mulla ilm. kohdun suulla joku ""juttu"" joka vuotaa..

Suosittelen ainakin käyttämään liukastetta.

Onnellista odotusaikaa!
Täällä menossa tihutteluista huolimatta jo rv 22:)

Kiitos, että olette kirjoittaneet samankaltaisia kokemuksianne minulle!Tämä odotus-palsta ja ihanat ihmiset täällä ovat suuri henkinen apu!!Se pikkuinen on vaan niin mielettömän tärkeä ja odotettu että, kokoajan jännittää pieniäkin kipuja yms! Toivotaan että kaikki hyvin Ehkä jatkossa pitää ottaa vaan vähän rauhallisemmin tuolla makuuhuoneen puolella! =) Jos muillakin samankaltaisia kokemuksia, kertokaa!=)

Minulla alkoi pientä tiputtelua ja juuri aamuisin vkolla 8. (Nyt vkoja 15). Välillä meni pari päivää ettei tullut mitään ja sitten taas. Välillä verta on tullut paljonkin, mutta aina vain se yksi liraus kerralla ja sen jälkeen ei verestä tai sen syntyperästä mitään viitteitä. Ultrattu on monta kertaa ihan vaan varmuuden vuoksi ja syykin on jo selvä eli etinen istukka; se kun aina saattaa pinnistys (vatsalihas) tilanteissa aiheuttaa vuotoa istukasta. Niinpä sitä ollaankin sitten oltu saikulla ja seksi on suositeltu jätettäväksi pois.
Syitä voi olla monia aina tulehduksesta ja istukan sijainnista siihen kuivuuteen limakalvoilla. Mutta kannattaahan siitä mainita seuraavalla neuvolakäynnillä/lääkärillä. Ja voihan sitä käydä vaikka päivystyksessä mielensä rauhoittamassa jos siltä tuntuu. Itse ainakin olen päässyt todella helposti tilanteen tutkituttamaan...ainakin täällä meillä päin nämä mamma-huolet otetaan vakavasti vaikkei syytä huoleen olisikaan.

Yhteistyössä