Vähän veristä vuotoa alkuraskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko ihan kirkasta verta? Ja minkä verran vuotoa on? Onko mukana hyytymiä tai tuleeko vaan pyyhkiessä vai ihan siteeseen asti?

Minulla oli alkuraskaudessa jotain reilu kaksi viikkoa sellaista rusehtavaa vuotoa ja yhden kerran lorahti ihan kunnolla vertakin niin, että oli patjassa asti lammikko. Mutta nyt ollaan menossa rv36+4 ja edelleen siis asukki mukana on.

Joskus rv 7 Viikon verran tuli vuotoa, loppu viikosta aian järkyn paljon. Ja koski niin että luulin jonkun tulevan moottorisahalla mahasta ulos. Kaikki kuitenkin oli kunnossa. Nyt rv20+5

Mulle sanottiin lääkärissä että kohdunsuulla oleva istukka voi vuotaa.
Kohtuun on voinut jäädä vanhaa verta esim. raskautumisesta tullutta.
Limakalvoilta voi tulla verta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pyyhkiesä jää paperiin limaista vähän veristä vuotoa.

No en vielä heittäisi kirvestä kaivoon sitten. :) Neuvolassa mulle ainakin aina sanoivat, että jos ei ala vuotaa ihan kunnolla siteeseen asti ja mukana ole hyytymiä, niin kannattaa ottaa rauhassa vaan. Eihän se auta kuin katsella päivä kerrallaan lisiikö vuoto vai ei? Mutta jospa olisi sullakin vaan harmitonta tuhruamista. :hug: Et ole sattunut esim. seksiä harrastelee vasta? Limakalvot raskaana on aika herkät ja seksi saattaa herkästi kalvoja ärsyttää ja näin sitten aiheuttaa pientä vuotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pyyhkiesä jää paperiin limaista vähän veristä vuotoa.

No en vielä heittäisi kirvestä kaivoon sitten. :) Neuvolassa mulle ainakin aina sanoivat, että jos ei ala vuotaa ihan kunnolla siteeseen asti ja mukana ole hyytymiä, niin kannattaa ottaa rauhassa vaan. Eihän se auta kuin katsella päivä kerrallaan lisiikö vuoto vai ei? Mutta jospa olisi sullakin vaan harmitonta tuhruamista. :hug: Et ole sattunut esim. seksiä harrastelee vasta? Limakalvot raskaana on aika herkät ja seksi saattaa herkästi kalvoja ärsyttää ja näin sitten aiheuttaa pientä vuotoa.
viikko taitaa olla edellisestä kerrasta. Uskaltaisko tänään, olis pitkäastä aikaa yhteinen vapaa miehen kanssa... vai kannattaisko olla ilman?

Yhteistyössä