vähän vanhempi isukki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801047045039_uu.shtml

siis ei kai tässäkään asiassa pitäisi olla mitään "pahaa..." mut kyllä mulla vaan nousee niskavillat pystyyn... itselläni on suunnilleen samanikäinen isä ja aina minua piikiteltiin koulussa vanhasta isästä ja häntä luultiin vaarikseni... tämäkään pienin tyttö tuskin tulee koskaan isäänsä muistamaan ellei hän nyt sitten 100vuotiaaksi elä...
mutta..ei kait siinä sitten..

mää en voi mitään mut mun mielestä toi vaan ei oo oikein.Aatelkaa kuin nuori se vauvakin on kun jää jo isättömäks...eikä ton ikänen jaksa enää remuta lasten kans!Ja varsinki ku joutuu aatteleen kun sitä vauvaa on tehty...*kylmiä väreitä*

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
No kukin taaplaa tyylillään mutta että 5kk sanoo äiti kuulostaa hassulta :whistle:

eiköhän tuon ikäinen kuule jo paljon muutakin mitä haluaa kuulla..ja paljon voi jäädä kuulemattakin..
sanoi meidänkin 5kk varmaan äiti tyyliin ätätätätätätätätäätättäättätäää

kyllä meilläki likka äiti ja kissa sanoo, ja sano jo 6kk mutta se on ihan vahingos eli siis ei oikeesti sano ja tarkota sitä. Kunhan juttelee ja vahingos tulee oikeita sanoja.

mut mikäs siinä jos teräs faari lapsia haluaa. Ei ehkä tosiaan pienin isää muista mutta kyllä tässä maassa on pahempiankin asioita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
No kukin taaplaa tyylillään mutta että 5kk sanoo äiti kuulostaa hassulta :whistle:

eiköhän tuon ikäinen kuule jo paljon muutakin mitä haluaa kuulla..ja paljon voi jäädä kuulemattakin..
sanoi meidänkin 5kk varmaan äiti tyyliin ätätätätätätätätäätättäättätäää

Niinno mutta meidän viisikuinen kiljuu eikä juuri jokeltele

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
mää en voi mitään mut mun mielestä toi vaan ei oo oikein.Aatelkaa kuin nuori se vauvakin on kun jää jo isättömäks...eikä ton ikänen jaksa enää remuta lasten kans!Ja varsinki ku joutuu aatteleen kun sitä vauvaa on tehty...*kylmiä väreitä*

Pakkoko on ajatella? Hyvältä isältähän tuo sitäpaitsi vaikutti.

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:

no mä en halua aatella kenenkään muunkaan lastentekoa. Ei kiinnnosta.

Ja aika moni tekee lapsen sellaisen miehen kanssa joka ei todellakaan ole isäksi saatika huolehdi tai asu edes samassa osotteessa. Mikäli yksiuoltajien lukuun on uskomista?
varmaan on parempi isä kun moni "oikeen ikänen"

Yhteistyössä