Vähän oon kuitenkin pettyny..

Myrskynmerkki

Jäsen
20.08.2007
552
0
16
Mä oon tässä vuoskaudet vitsaillu ja ehkä vähän haaveillu että oisin naimisissa ennen ku täytän 30 v.
Nooh...se päivä on nyt sitten tänään!! 30 vee plakkarissa ja saldona yhdet kihlat,nekin edellisesti suhteesta :/
Miehen kanssa ollaan vähän niinku sovittukin että ei vielä naimisiin,ei oo rahaa jne mutta siiiiiilti oon vähän toivonu salaa että ois edes kosinu- että oltais ees kihloissa. Mutta eipä tuo hämäläinen oo saanu aikaseks ;)
Tää pienempi mieheni eli 1 vee päätti kanssa juhlistaa äitiä heräämällä puol seiskalta (yleensä herää siinä kasin pintaan). Ei muuten mutta tuli huonosti nukuttua itekkin..mutta onneks piristää mua parhaillaan tanssimalla Voicen tahtiin ja olemalla raivostuttavan hyvällä tuulella :heart:

Hyvää syntymäpäivää :flower: :flower:

Meidän ei miehen kanssa edes pitänyt mennä naimisiin, kihloihin mentiin kuitenkin tyttösen ollessa reilu puolivuotias ja naimisiin 2v kihlauksen jälkeen, kolmannen ja viimeisen lapsen kasteen "sivutuotteena" =)

h075.gif

onnea synttäri sankarille!!

..tähän vielä voisin kommentoida että aatteleppa et sulla on ne kihlat ja häät vielä edessä,saat suunnitella jotain tosi kivaa :) mua harmittaa kun itse olen mennyt kihloihin sen kummemin suunnittelematta,nyt jälkeenpäin miettii mitä kaikkea kivaa ois pitäny tehä,olisin haluunu kihlakuvan niin sitäkään ei edes "muistettu" ottaa.. ja häätki oli ja meni..nyt ei oo enää mitään juhlia odotettavissa..

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
ONNEA B)
(voisithan sä tänään kosia miestäsi että miten ois häät ens kesänä...
Naimisiin meno maksaa vain sormukset ja juhlavaatteet vaan hääjuhlat maksaa)

niin voisin...kyllä oon sitä miettiny. mutta oon kuitenkin silleen perinteinen että mun mielestä miehen pitää kosia..jos sillä on siihen mahdollisuus kerran elämässään niin sitten saa kyllä itseä kosia ;) ja oon sen sille sanonu.

Ei miehet ymmärrä mitään pieneiä vihjailuja, ja jos kerta ootte sopinu että viel ei ole avioliiton aika. Mikäs sua muuten estää kosimasta miestäs, sillä ne asiat hoituu kun itse tekee.....

Paljon onnea :flower:
Mulla on 31 lasissa ens sunnuntaina, oishan se prinsessapäivä ollut kiva viettää ennen sitä mutta ehdin täyttää 32:kin ennen kuin häät vietetään... :whistle:

Yhteistyössä