Vähän kyllä jänskää tää päivä... *muoks. hienosti meni*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Plääh... en mä tiedä ymmärrättekö, mutta kunhan vähän puran :D Tänään on ton meidän 4kk-tytön kummien häät. Ja se tarkoittaa myös sitä, että on eron jälkeen ekat pippalot joissa ollaan molemmat exän kanssa... ja molemmat ollaan "viihteellä". Tyttö on iltaan saakka kyllä mukana, mutta sitten illalla mummu ja vaari tulee hakemaan.

Mä oon tsempannut koko viikon ja koittanut miettiä kaikki mahdolliset kuviot mitä siellä voi tulla eteen... lähinnä siis sellaiset, että miten toimin jos exä alkaa aukoon päätään... jos se sen uusi mimmi ilmaantuu esim. hakemaan exän sieltä. Mä en ole tätä uutta nähnyt eron jälkeen enkä todella haluakaan.

Mä uskon ja tiedän, että kykenen kyllä käyttäytymään fiksusti, mutta pakko on ollu tsempata ja valmistautua...

No joo, en mä tiedä tajusko kukaan pointtia, mutta kiitos anyway kun sain tilittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Erositteks te siks, et mies löys uuden?

No sillä oli "ihastus", mutta se ei vaan jäänyt vain ihastukseksi... olivat esim. kaksin baarissa kun mä olin alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa synnärillä ja mulle sanoi olleensa kotona nukkumassa. Ja nyt sitten ovat yhdessä...

Mä uskon miten vaikeeta on, ainakin ajatella etukäteen kaikki mahdolliset kuviot... B)
Mun erostani on vuosia, ja mä yhä joskus tuskittelen että voi vitsit, kummilapsen rippijuhlat lähenee vaan...

Mutta älä ole huomaavinas, mitään ei tarvi sanoa eikä samassa pöydässä istua.
Sen verran moni kuitenkin 'tietää' eron syyt ja taustat niin uskon että sympatioita on juurikin sun puolella paljon.
Vaikkei se nyt tähän taas kuulukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä uskon miten vaikeeta on, ainakin ajatella etukäteen kaikki mahdolliset kuviot... B)
Mun erostani on vuosia, ja mä yhä joskus tuskittelen että voi vitsit, kummilapsen rippijuhlat lähenee vaan...

Sen verran moni kuitenkin 'tietää' eron syyt ja taustat niin uskon että sympatioita on juurikin sun puolella paljon.

Itseasiassa ollaan samassa pöydässä... :D mutta se kysyttiin meiltä etukäteen. On helpompi tuon vauvan kanssa sitten säätää ja kun eipä siellä paikallaan istuta kuitenkaan kuin ruokailut jne.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Itseasiassa ollaan samassa pöydässä... :D mutta se kysyttiin meiltä etukäteen. On helpompi tuon vauvan kanssa sitten säätää ja kun eipä siellä paikallaan istuta kuitenkaan kuin ruokailut jne.

voi uskoa etteikö sun exällä olisi vielä tunteita sua kohtaan. Olen vain lukenut tuon sun tarinan. Uskomattomalta tuntuu että kaikki voi hävitä jonku naikkosen takia.
Muista tosiaan jos se nykyinen neitonen käy huutamaan tai käyttäytyy muuten huonosti, niin hymyilet ja toivotat hauskaa illan jatkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Erositteks te siks, et mies löys uuden?

No sillä oli "ihastus", mutta se ei vaan jäänyt vain ihastukseksi... olivat esim. kaksin baarissa kun mä olin alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa synnärillä ja mulle sanoi olleensa kotona nukkumassa. Ja nyt sitten ovat yhdessä...

Huh huh, aikamoista!

:hug: sulle!

Pidä kuitenkin huoli, ettet juo liikaa, ettei tarvi sitte myöhemmin hävetä. Jos tapaat sen uuden, niin muista, että se on sulle mustasukkainen, sillä sun eksällä on sua kohtaan vielä tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koettakaa nyt edes sen viattoman lapsenne takia käyttäytyä:(

No minä käyttäydyn kyllä, mutta se kun valitettavasti ei ole mun määriteltävissä miten tuo pallopää käyttäytyy...

Niin ja siis tätä exän uutta ei ole kutsuttu häihin, mutta saattaa esim. tuoda tai hakea tuon exän... yritän välttää kohtaamista :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koettakaa nyt edes sen viattoman lapsenne takia käyttäytyä:(

No minä käyttäydyn kyllä, mutta se kun valitettavasti ei ole mun määriteltävissä miten tuo pallopää käyttäytyy...

Niin ja siis tätä exän uutta ei ole kutsuttu häihin, mutta saattaa esim. tuoda tai hakea tuon exän... yritän välttää kohtaamista :D

Tästä kyllä pisteet kutsujille.

Yhteistyössä