Vähän kyllä harmittaa kun exää ei yhtään kiinnosta mitä lapsille kuuluu, olevalle ja tulevalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Kertaakaan ei soita ja kysy, että miten menee, ei kiinnosta tietää neuvolakuulumisia eikä mitään muutakaan. Esikoista tapaa silloin kun tapaa, yleensä kerta viikkoon, mutta tällä viikolla ei ole miehestä mitään kuulunut.
Mulla raskaus on edennyt jo aika loppusuoralle ja yksin olen koko tän raskauden ajan joutunut selviytymään, vaikka alkupuoli oltiinkin vielä yhdessä ja sitä suunnattomasti ärsytti se, että minä kärsin raskauspahoinvoinnista, ei sitten yhtään ymmärtänyt sitä. Esikoisesta kun en siitä kärsinyt.

Tosin esikoisen odotuksen kanssa oli aika etäinen, mutta silloin kuitenkin kerroin asioita sille, niin ei sen tarvinnut mitään kysellä.

Se on kyllä luvannut huolehtia lapsistaan, mutta saa nähdä miten loppujen lopuksi käy, mä olen vaan jotenkin skeptinen sen suhteen.

oletteko hyvissä väleissä? Halusiko miehesi tän toisen lapsen? onko sillä jo uus kumppani? Osaako esikoisesi jo puhua puhelimessa,jos hän soittaisi isille välillä..

[QUOTE="kikka";22057838]oletteko hyvissä väleissä? Halusiko miehesi tän toisen lapsen? onko sillä jo uus kumppani? Osaako esikoisesi jo puhua puhelimessa,jos hän soittaisi isille välillä..[/QUOTE]

No en tiedä halusiko vai ei, mutta kun otin toisen lapsen puheeksi, niin ei se vastalausettakaan esittänyt ja raskaaksi napsahdin ihan ekasta kerrasta. Uusi kumppani sillä jo on, tuli kuvioihin heti eron jälkeen, siis ihan heti. Esikoinen ei osaa vielä puhua kuin joitakin sanoja ja puhelimessa ei sano sanaakaan, joten soittaminen on mahdotonta.

Kyllä exä silloin tällöin käy lastaan tapaamassa, mutta ei se koskaan kysele mitään lapseen liittyvistä asioista, se vaan on ja pitää lapsen kanssa jokusen tunnin hauskaa ja that´s it.

Niin ja ollaan suht hyvissä väleissä jo nyt, alku oli aika hankalaa, mutta itse olen nyt päässyt asiasta siinä mielessä yli, etten enää yhtään haikaile kyseisen ihmisen perään tai odota mitään sen kummempaa.

Hyvin tunnut tuntevan eksäsi. Odotatko kuitenkin ehkä vielä ihmeparannusta?

Tsemppiä. Toivottavasti sulla on muuta turvaverkkoa.

En odota ihmeparannusta, jos ihminen on täysin tunnekylmä kuten se on osoittanut olevansa aika monessakin asiassa, niin tuskin se siitä tulee muuttumaan. Ja mulla on onneksi todella vahva tukiverkko ympärilläni, siitä pitää ihan kiittää, se on auttanut asiassa todella paljon.

Yhteistyössä