"vähän kaikkea"-laihdutuskuuri toimiiiii ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
:laugh: mun laihdutusmetodi oli alusta alkaen että syön kaikkea mutta pieniä annoksia.siis nameja ja limua ja suklaata tietty :p vastapainoksi tietty normaalia ruokaa.
Liikuntapuolella vaunulenkkejä ja kuntopyörää + jotain dvd-jumppaa.

ei pahat tulokset.
Aloitin 1.3 (laitoin oikein ylös tuon päivämäärän :D ) ja lähtöpaino oli 87kg
Tänään kävin vaa'alla,meinasin tipahtaa persiilleni.
olin päässyt 60kilon puolelle.eli vaaka näyttä melkein 69kg :o

raskauskiloja mä tässä "laihduttelen" :whistle:

ihme ja kumma,kebab perhepitsa on vaihtunut keitettyyn possunlihaan perunalla ja porkkanalla :p

muita onnistujia?? :xmas:

Hienoa!
Mie alottelin huhtikuussa ja nyt on pikkasen reilu 10 kg pudonnut... Ja tosiaan syön samaa kuin ennenkin vain pienempiä annoksia ja lisännyt tietenkin liikunnan määrää. Miekin oon noi pikaruokaherkut jättäny mahdollisimman vähiin...välillä oon kyl sortunu mut sitte on taas tsempattu. :)
Matka tavoitteeseen on viel pitkä ( ja takuulla kivinenkin ).

Tosi hienoa! Melkein 20 kiloa.
Mulla on lähtenyt reilu 17 kiloa, mutta vielä on tosi paljon matkaa tavoitteeseen. Juhlin sitten kun vaaka näyttää seiskalla alkavaa lukua.

Onneksi olkoon! Toivon pääseväni joskus samaan. Minulla oli lähtöpaino tammikuun alussa 83kg ja nyt 76kg. En ole minäkään mitään "ihmekonsteja" käyttäny vaan ihan terveellä järjellä ajatellu syömisiäni. Nyt tosin junnannu piiitkään paikallaan kun jotenkin ihmeesti makea maistuu,enkä mitenkään saa itseäni irti herkuttelusta...Mutta jospa se tästä kun syksy saapuu niin lenkkeily intoa taas löytyisi.

Ite alotin maaliskuun puolessa välissä. Syön kans lähes kaikkea mutta pienillä annoksilla. Tosin suklaan ja karkit jätin pois kun yritän pitää vähän karkkilakkoa ja kattoa kuinka kauan jaksan olla karkkilakossa. Painoa pudonnut lähes 16 kg, liikun enemmän kuin ennen.

mä ensin ajattelin jotain ihme dieettiä,tyyliin pelkkiä kasviksia ja lihaa ym.
mutta eihän siitä mitäänt uu,mitä rankemmin iteltään kieltää jotain sitä enemmän sitä tekee mieli :D
mulla ei olis sinänsä tarvetta tiputtaa painosta,mutta kiinteytyä vois.
meen enskuussa töihin kuukaudeksi ja ajattelin mennä pyörällä.tästä ei oo varmaan kun 5km matkaa.säästää siinäkin seutulipun kuukaushinnan (80e!) ja kunto kasvaa..ja varmaan viimesetkin kylkivellit lähtee läpyttää :D

mä oon niitä kaloreita välillä islmäilly.siis jos vaikka vertailee tuotteita niin katson kalorit ja hiilarit tms. mutta en oo niitä laskeskellu.

Alkuperäinen kirjoittaja hantta:
Hieno juttu! Kuinka pitkä olet? :)

163cm :ashamed:
Raskauden aikana tuli 20kg kun söin sen piikkiin,ja söin synnytyksen jälkeenkin vielä raksauden piikkiin :laugh:
sitten "heräsin" kun näin itestäni otettuja kuvia viimejoululta,näytin järkyttävältä 87 kilosena |O

Hyvä suoritus! Itseltäkin pudonnut 10kg vuoden alusta ja kaikkea olen syöny kuin ennenkin mutta vaan vähemmän. Suklaa maistuu yhtä hyvältä syö sitä sitten yhden rivin eikä koko levyä.

mulla on tuo tavoite siinä 65kilossa,ehkä 60kiloon asti voi tippuakkin.
Ekassa neuvolassa paino oli 65kg eli sinne ainakin.

olin muutama vuosi sitten semmonen pieni ja kapee.nyt musta ei saa samanlaista tekemälläkään!!raskauden jälkeen rinnan ympärys on kasvanu 6sentillä,ja lantio vaikka kuinka paljon.
ennen mahduin tän painosenakin 36/38housuihin,nyt pitää ottaa koko 40/42
|O

ehkä tuon kropan "kasvun" takia mun ei kannatakkaan laihtua hirveesti.tai siis että kun on lantio leventyny jollain 10sentillä niin miltähän mahtaisin näyttää 55kilosena niinkun sillon joskus :/

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Hyvä suoritus! Itseltäkin pudonnut 10kg vuoden alusta ja kaikkea olen syöny kuin ennenkin mutta vaan vähemmän. Suklaa maistuu yhtä hyvältä syö sitä sitten yhden rivin eikä koko levyä.

joo mö kokeilin yks päivä kun tuli sulkaa himo,en pystyny syömään kun 3riviä kun tuli paha olo.ennen meni koko levy ihan sukkana :D
se on hyvä kun pääsee siihen pisteeseen että pystyy hillitsemään ittensä

kyllä se lantio siitä sitten palautuu vähän kunhan synnytyksestä oot palautunu kunnolla (joillain täydellinen palautuminen kestää noin 2vuotta joten älä hätäile).

Yhteistyössä