vähän jännittää olenko raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miiu

Vieras
Eli, kierto aina ollut normaali jopa stressaavina aikoina, eli sen 27-28 päivää. Aina ennen kuukautisten alkamista on alavatsassa päivää-kahta ennen tunne siitä että kohta ne alkavat. Nyt on viime kk alkamisesta jo 31 päivää eikä tätä tavallista alavatsa"kipua" ole! Tänä aamuna rakastamani paahtis sai minut etomaan, on kylmän väreitä, ja vesi maistuu. Yleensä juon todella vähän vettä, mutta muutaman päivän ajan se on todella maistunut vaikken ole liikkunut, loman kunniaksi vaan löhöillyt mieheni kainalossa. Tunteena aivan älytön hellyydenkipeys. Mille kuulostaa, kannattaako rahoja tuhlata testiin?
Tiedän että kannattaa odottaa sillä kierto voi vaihdella, mutta haluaisin näistä oireista keskustella että mille kuulostaa. :)

http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Kävin tuolla ja varmistin-sekin sanoo että on myöhässä. Nyt jo tavallaan toivon ettei niitä tulisikaan. Ääh, mie en saa nukuttua eikä kukaan keskustele, kaikki nukkuu. :/

kyllä mäkin sinuna testaisin.. :) valmistaudu pahimpaan, oli tulos mikä tahansa ni et "tipahda" niin korkealta sitten ku näät vastauksen.. :)

MUOKS: SIIS JOS SE tulos ei oo se mitä itse tahdot.. hitto.. mitä mä sepostan.. toivottavasti ymmärsit ja et loukkaantunu :D tähän aikaan ei aivot toimi enää kunnolla.. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
kyllä mäkin sinuna testaisin.. :) valmistaudu pahimpaan, oli tulos mikä tahansa ni et "tipahda" niin korkealta sitten ku näät vastauksen.. :)

MUOKS: SIIS JOS SE tulos ei oo se mitä itse tahdot.. hitto.. mitä mä sepostan.. toivottavasti ymmärsit ja et loukkaantunu :D tähän aikaan ei aivot toimi enää kunnolla.. :$

Ymmärsin. Mieheni kanssa jo olen näin todella alustavasti jutellut että "entä jos". Ja kyllä me se vaavi otettas, ja jos se ei tule niin se ei yhtään haittaa kun niin nuoria ollaan. Ei tavallaan sovi rahatilanteeseen, mutta kyllä asiat järjestyy jos on tarvis. :) Ei jaksais oottaa! :) kiva että on jotkut vielä hereillä, herrajestat, kello on kohta 5!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eivät ole päivittäny miten ovat huomenna auki. :D No, viisaimmilta huomenna kyselen. Nyt muuten vihloo tonne navasta oikeelle aika lujaa, onko se nyt sitä? :)

Onko se nyt mitä? Mahakipua joo on Suomeksi sanottuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eivät ole päivittäny miten ovat huomenna auki. :D No, viisaimmilta huomenna kyselen. Nyt muuten vihloo tonne navasta oikeelle aika lujaa, onko se nyt sitä? :)

Onko se nyt mitä? Mahakipua joo on Suomeksi sanottuna.

Ikää on 21 ja voin kertoa että tunnen kehoni jo niin hyvin ettei ole ihan tavan vattakipua. :)

Etkös sä eilen illallaki avannu tästä aiheesta ketjun ja jossain muussaki ketjussa arvoit samaa asiaa?! Mene nyt ostamaan se testi, niin ei tarvi täällä päiväkausia pohtia.

Yhteistyössä