Vähän jännittää mitä tuo kissa keksii yksinään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miltähän täällä näyttää maanantaina iltapäivällä kun tullaan koulusta? :whistle: Varmaan on koko kämppä pistetty matalaksi :D Ja sitten tuli mieleen että kun tuolla kissalla on jotain puupellettejä , ei hiekkaa. Niin pitäiskö se pissi erottaa tuolta? En miä erota, pökäleet kyllä löytyy mutta ei märkiä kohtia erotu sieltä. Mites tuota pitää vaihdella? Ei se haise paljon ainakaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei se koko taloa kaada :D ne pelletit hajoaa, kun kastuvat. Minä kippasin aina itse koko veskin tyhjäksi kerralla.

Se söi jo stereoiden antennijohdon palasiksi :laugh: Siellä lootassa on sellasta murusta joo, pitääkö se ottaa pois? Vai vaihdanko joka päivä koko lootan?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei se koko taloa kaada :D ne pelletit hajoaa, kun kastuvat. Minä kippasin aina itse koko veskin tyhjäksi kerralla.

Se söi jo stereoiden antennijohdon palasiksi :laugh: Siellä lootassa on sellasta murusta joo, pitääkö se ottaa pois? Vai vaihdanko joka päivä koko lootan?

Joo ota murut pois, jos onnistut. Ei sitä kannata joka päivä vaihtaa, johan siihen menee omaisuus. =)

Yhteistyössä