A
Apua
Vieras
mutta tästä iänikuisesta imetyksestä, että miten rintakumista pois, ja miten maitoa lisää kun pullolla ollaan oltu nyt kun hermot meni multa ja vauvalta kun tuntu ettei maitoa tule ja sitten kolme tuntia putkeen tissillä ja sitä rataa. Lypsäessä sain helposti 150-200 ml mutta nyt en viikkoon oo ennää (tutteli), APUA! Ja nyt kun yritän tissiä rintakumilla tai ilman antaa, niin imee,ja pois, imee ja pois muutaman kerran ja sitten alkaa uskomaton epätoivonen itkukohtaus, oon koittanu antaa lypsettyä ja korviketta ennen tissiä ettei ois liian nälkänen, ja väliin myös, mutta varmaan vaan pahentaa, kun ruoka tulee helpommin.Oonko menettänyt jo mahollisuuen yrittää ennää tän ekan kanssa tätä imettämistä, tahtosin niin onnistua, ja oishan se näppärämpää, mutta kylellään ähötys rintakumisähläilyllä tunnista toiseen ei ole miun juttu, yksin oon vauvan kanssa ( 7vk ) niin pakko saada arkiaskaret hoidettua, eli siis APUA asentoon, rintakumiin, maidonlisäykseen, mitä tahansa imetyskertomusta ja rohkaisua kaipaisin tän kokeneilta ihmisiltä!!!
Nyt en tiedä meneekö ihan vika osotteeseen tää miun avunhuuto, mutta jospa sitä joku ohjaa oikeaan suuntaan jos ihan hukassa oon
Nyt en tiedä meneekö ihan vika osotteeseen tää miun avunhuuto, mutta jospa sitä joku ohjaa oikeaan suuntaan jos ihan hukassa oon