mutta imetä vaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lunis:
ei huuto varmaan sinun maidostasi johdu, koska ei vauva siihen sekunnissa reagoi 8tuo kuvailemasi neuvolareissu). olisko vauvan suu kipeä?

tuo parin viikon itkuttomuus voi olla ihan sattumaa ja vauva pian taas itkuinen, joten en kyllä luovuttais vielä. jotkut vauvat ovat vaan kovia huutamaan alkuajat.

Niin ja kolmannen kerran vielä sanon kuin papukaija tai vähintäänkin papupata, että suihkutisseihin vauva reagoi heti, eli välittömästi kun maito alkaa herumaan. Yleinen itkuisuus voi johtua nälästä kun toinen ei siis pysty kunnolla syömään kun maidon suihku tekee sen vaikeaksi/mahdottomaksi. AP onko tuo suihkutissi systeemi sulle tuttu?

Mistä sä sait päähäsi alkaa syömään PELKKÄÄ PAAHTOLEIPÄÄ? Oliko sulla siinä päällä jotain? Jos oli vaikka voita, ni siinä on jo kaksi asiaa, mitkä lääkäri kielsi ehdottomasti tältä mun kaverilta. Eli vehnä ja maito.

Alkuperäinen kirjoittaja 2+3:
ei huuto varmaan sinun maidostasi johdu, koska ei vauva siihen sekunnissa reagoi 8tuo kuvailemasi neuvolareissu). olisko vauvan suu kipeä?

tuo parin viikon itkuttomuus voi olla ihan sattumaa ja vauva pian taas itkuinen, joten en kyllä luovuttais vielä. jotkut vauvat ovat vaan kovia huutamaan alkuajat.

Niin ja kolmannen kerran vielä sanon kuin papukaija tai vähintäänkin papupata, että suihkutisseihin vauva reagoi heti, eli välittömästi kun maito alkaa herumaan. Yleinen itkuisuus voi johtua nälästä kun toinen ei siis pysty kunnolla syömään kun maidon suihku tekee sen vaikeaksi/mahdottomaksi. AP onko tuo suihkutissi systeemi sulle tuttu?

kyllä oon jonkin verran tietoinen asiasta mutta ei joka kerta edes sitä maitoa tuolla tavalla tipu. pitääkö siinä joka kerta oikein kunnolla suihkuta?
pitää illalla palata antamaasi linkkiin ja tutkia sitä

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mistä sä sait päähäsi alkaa syömään PELKKÄÄ PAAHTOLEIPÄÄ? Oliko sulla siinä päällä jotain? Jos oli vaikka voita, ni siinä on jo kaksi asiaa, mitkä lääkäri kielsi ehdottomasti tältä mun kaverilta. Eli vehnä ja maito.

no ei ollut päällä edes voita ja kuvittelin ainakin sen auttavan asiaan ainakin vähän. jos laitto päälle jotain niin kyllä meillä huudettiin enemmän tai sittten olin niin sekaisin että kuvittelin (?)

Alkuperäinen kirjoittaja **:
miksi hitossa sä teet niinku neukka käskee? Että itku kurkussa annat tissiä siinä sen edessä? Sille voi sanoa EI.

no sanos muuta.. :o no kun on kuunnellut sitä huutoa niin alkaa mennä aika voimattomaksi ja jos olisin alkanut siinä enemmän vielä sanomaan vastaan niin olisin varmaan vollottanut täyttä kurkkua siinä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
Alkuperäinen kirjoittaja 2+3:

kyllä oon jonkin verran tietoinen asiasta mutta ei joka kerta edes sitä maitoa tuolla tavalla tipu. pitääkö siinä joka kerta oikein kunnolla suihkuta?
pitää illalla palata antamaasi linkkiin ja tutkia sitä

Hienoa :) suosittelen, on itselläni moisesta riesasta myös kokemusta. Tuo linkki nyt oli vain yksi, googleta itsellesi lisää tietoa, täälläkin on aiheesta puhuttu joskus. Voimia kestää itkua, anna lapsi joskus miehellesi ja mene itse ulos vaikka kävelylle, se antaa roimasti voimia. :)

Yhteistyössä