http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiedeuutiset/vahahiilihydraattinen-ruokavalio-ei-ole-hyvaksi-hiirien-verisuonille
Aika mielenkiintoista..
Aika mielenkiintoista..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan onhan se hieman outoa että karppauksessa syödään hitosti rasvoja, eihän ne sisällä tarpeeksi vitamiineja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Heti alkoi tuo selittely ja linkkien jakaminenMinusta tämä oli vain mielenkiintoinen tutkimus sinänsä, varsinkin kun ero oli melko selvä eri ryhmien välillä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama kuin eka:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan onhan se hieman outoa että karppauksessa syödään hitosti rasvoja, eihän ne sisällä tarpeeksi vitamiineja.![]()
Tiiäksä mitä karppauksessa syödään?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja sama kuin eka:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan onhan se hieman outoa että karppauksessa syödään hitosti rasvoja, eihän ne sisällä tarpeeksi vitamiineja.![]()
Tiiäksä mitä karppauksessa syödään?
Tiedän. Kommentti oli suora lainaus KG-lehden kolumnista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älä sit lue lisää:Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Heti alkoi tuo selittely ja linkkien jakaminenMinusta tämä oli vain mielenkiintoinen tutkimus sinänsä, varsinkin kun ero oli melko selvä eri ryhmien välillä.
Niin. Jos on yksi tutkimus, joka sanoo yhtä ja kymmenen, jotka sanoo muuta, kannattaa tietty uskoa sitä yhtä, joka tukee sun olettamusta.
Ei kannata lukea lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Alkuperäinen kirjoittaja älä sit lue lisää:Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Heti alkoi tuo selittely ja linkkien jakaminenMinusta tämä oli vain mielenkiintoinen tutkimus sinänsä, varsinkin kun ero oli melko selvä eri ryhmien välillä.
Niin. Jos on yksi tutkimus, joka sanoo yhtä ja kymmenen, jotka sanoo muuta, kannattaa tietty uskoa sitä yhtä, joka tukee sun olettamusta.
Ei kannata lukea lisää.
Ei mulla ole mitään olettamuksiaKaipa nyt joku voi olla sinunkin kanssasi eri mieltä? Mulle on ihan sama mitä kukanenkin syö, itse en karppilinjalle lähtis, eikä se ole terveydelleni hyväksikään, mutta muuten ihan sama. Tämä otsikko vain osui silmiini ja aihe sinänsä kiinnostaa. Hiirillä testataan moni muukin asia ja tavallaan verrataan ihmisiin.