Vähähiilarinen ruokavalio ja mieliteot :D Ette usko mitä tein tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"herkku"

Vieras
Meillä oli töissä donitseja tarjolla niin pakko oli ottaa yksi (kukaan ei nähnyt) ja haukkasin siitä paloja niin että sai sen ihanan maun suuhun, mutta sit kun se oli mössönä suussa niin sylkäsin pois. "Söin" koko donitsin noin :D

[QUOTE="vieras";28786821]No jaa, paljon hyötyä, sokeri imeytyy jo ihan suun limakalvoilta ja vehnäjauho myös, ei ne turhaan ole nopeita hiilareita.[/QUOTE]
Mä taas uskon, että oli hyötyä paljonkin. Luulisi, ettei suolisto ehtinyt tuossa kärsiä juuri lainkaan.

[QUOTE="vieras";28786821]No jaa, paljon hyötyä, sokeri imeytyy jo ihan suun limakalvoilta ja vehnäjauho myös, ei ne turhaan ole nopeita hiilareita.[/QUOTE]

No jäihän siitä se rasvanen kalvo suuhun hetkeks, mut hei c'moon ei mun ruokavalio nyt tosta pilalle menny jos siitä nyt 5% imeyty mun elimistöön.

[QUOTE="Jeera";28786841]Tuskin tuo on oikea tapa irrottautua sokeririippuvuudesta? Pääset siitä kyllä, mutta jos vedät liian tiukoille etkä syö edes leipää, niin tiukkaa tekke.[/QUOTE]

Kuudes päivä menossa ja toi oli eka mieliteko mihin sorruin, hyi mua!
Yritän noudattaa pari viikkoa täysin hiilaritonta ja sitten pikkuhiljaa otan tumman pastan jne käyttöön.

Totta.
Hiilarit imeytyvät jopa ihon läpi, esim. käsikontaktissa.
Vehnäjauhot voivat kulkeutua nenä limakalvolle haistellessa.

• Tykkää
Reactions: Serafi

Yhteistyössä